הזמנתי סלון פינתי ב 07.2015. עפ"י הסכם החברה התחייבה לספק תוך 90 יום. בחודשים אחרונים אני בשיחות עם איש קשר של החברה קומפורט נ. קיבלתי הפתחות ותירוצים וסיפורים על יצור, קונטיינרים וחו... עברו 5 חודשים ועדיין ממתין למוצר. המוקד שרות לקוחות לא זמין ואין מענה. ימים עד שעונים לטלפון ואז שוב מנפנפים: עוד שבועיים, עוד חודש! הסיכום: שירות גרוע, חברה לא אמינה!
מוצר:
סלון פינתי l-boston
שם:
סרגיי
תאריך:
23/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שלום לכולם.הזמנתי מזנון קומפור נט דרך נציג בטלפון.קיבלתי מוצר באיחור'' קל של חודש וחצי ייבתאריך 10.02.15 באותו זמן הזמנתי סלון מחנות אחרת קיבלתי 10 ימים לפני הזמן.מוצר הגיע בחלקו בצבע לבן במקום שחור ועם דפקט בדלת.קיבלתי הבטחה מנציג שיתקנו אי התאמה בפסח לכל מאוחר.טרם הצלחתי לקבל כבר לאחר חצי שנה.יותר מזה...בפניות חוזרות לחנות אני מקבל כל מני תרוצים והבטחות.בתחילת שבוע זה הבטיחו שיבואו ביום שישי זה 23.10.15 בין שעות 12 ל 14.אף אחד לא באה ולא התקשר להודיע.בסיכום....שרות לקוחות גרוע מנתקים בפנים עם דורשים מהם ,לא עומדים בהבטחות,לא אמינים.
מוצר:
מזנונים ושולחנות טלוויזיה שחור ולבן
שם:
ענת
תאריך:
12/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
תתרחקו כמו מאש!!! לא יאומן! לא נתקלתי בחיים בשרות גרוע כזה!!! בעלים אדם נוראי. נפל לאחר 4 חודשים חלק מהארון ומה שיש לו להגיד זה לכי תתבעי אותי! טעות גדולה תהיה לקנות אצלהם!!!
תגובת החנות:
גברת ענת היקרה שלום, אנו מודים לך על הרכישה באתרנו ושמחנו לתת לך שירות במסגרת האחריות כשפנית אלנו מס׳ חודשים לאחר הרכישה, אך לצערנו כפי שכבר הסברנו לך בשיחה הטלפונית, ישנו תקנון אתר מסודר לפיו אנו עובדים. ולפי התקנון, לאחר תום תקופת האחריות ישנו תשלום סימלי בעבור התיקון. כיוון שרכשת את הארון ב 03/01/14 לצערנו תמה תקופת האחריות. אנו נשמח לעמוד לשירותך בכפוף לתקנון שמופיע באתרנו מבלי לפגוע בזכויות. לנסות להציג אותנו באור שלילי כמעט שנתיים לאחר הרכישה ולאיים בתביעות רק כי אינך מעוניינת לשלם אינו צודק. בברכה צוות ההנהלה.
מוצר:
ארון הזזה קומפורט
שם:
רונית
תאריך:
18/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בצעתי הזמנה באתר אינטרנט של חדר שינה דגם אילאי שהיה יקר יותר ב250 שקל מדגם אחר, אהבתי את עיצוב הידיות ועיצוב הכללי של החדר שינה בתמונה. לאחר ביצוע ההזמנה באתר נציגה של החברה התקשרה לומר כי כרטיס האשראי לא כובד ואין אישור. נתתי לה מס’ כרטיס נוסף שאושר ,שאלתי לגבי הצבעים והיא אמרה לי שהמולבן זה הצבע שמופיע באתר, שינתי את הצבע. מאוחר יותר גליתי כי יש לי חיוב שבשני הכרטיסים - הובטח לזכות אך עד היום לא מופיע כל זיכוי, בשיחות מול הנהלת חשבונות של החברה אין מענה והתשלומים ממשיכים לרדת מהכרטיס אשראי. לא די בזה קיבלתי את חדר השינה.ב4/1 כסוכם שהמובילים יגיעו בין 11-14 הגיעו רק ב15:30 ברוב חוצפתם, עיכוב שגרם לי לפספס את המשמרת השנייה בעבודה שלי ופיספוס של יום עבודה. החדר שינה שקיבלתי כלל לא תואם את מה שהזמנתי, הן מבחינת הצבע, הן מבחינת הצורה והן מבחינת הידיות של חדר השינה, בשיחה עם נציג בשם מקס אמr כי הוא לא מוכר "ידיות" אלא מכר לי חדר שינה, והבטיח להחליף את הקומה ל3 מגירות כמו בתמונה, כן התגלה עוד באותו יום פגם בחדר שינה, התקשרתי למחרת כי לבטל עסקה אך לא היה כל מענה, שלחתי מייל ולא חזרו אלי, לאחר מספר ימים ענתה נציגה בשם לודמילה שהבטיחה שהיא תבדוק את טענותי ותחזור אלי או אחראי מעליה יחזור אלי. עבר יותר משבוע אף אחד לא חזר אלי-התקשרתי שוב ולודמילה ענתה כששאלתי למה לא חזרה אלי ענתה לי כי "אין לה רק אותי על הראש שלה" ואחראי יחזור אלי.... באמת חבל שלא קראתי את התגובות כאן באתר הייתי חוסכת מעצמי את הטרטור והעצבים האלה. העיקר באתר שלהם הם מתגאים בשירות אדיב ומקצועי..תצאו עם חיוך..אוזן קשבת
מוצר:
חדר שינה דגם אילאי
שם:
htap
תאריך:
12/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה באינטרנט הייתה קלה אבל אחר כך, מתן הקבלה התעכב וגם היה בלבול בסכומים. כשהמוצר הגיע המרכיבים עשו עבודה טובה אבל רגע אחרי שהלכו שמנו לב שאחת המגירות בארון מלאה בלשלשת של ציפור.( אין מצב שהמתקינים לא שמולב, הם כנראה פשוט התעצלו להחליף או משהו כזה..) התקשרתי לחברה, שלחתי תמונות של המגירה וכל פעם אמרו לי שיחזרו אלי ולא חזרו . כל פעם כשחזרתי אליהם נפנפו אותי ובסוף כשהיתה לי בעיה גם עם הטריקה השקטה של ארון ההזזה הם הסכימו לשלוח לי שירות וקבעו מועד הם ביטלו ואחר כך ההגעה שלהם התעכבה והתעכבה. היום, כחצי שנה אחרי ההתקנה הם עוד לא הגיעו. הם הבטיחו לי היום בטלפון שוב, שיחזרו אליי...
תגובת החנות:
לקוח יקר, בעת אספקת המוצר, לאחר הרכבתו אנו מבקשים מהלקוחות לחתום על תעודת משלוח על מנת לוודא שהכל עבר כשורה. במידה ומשהו אינו תקין וקיימת בעיה כלשהי הלקוחות מציינים זאת בתעודת משלוח להמשך מתן טיפול. ביום בו סופק הארון לביתכם, המתקינים הראו לכם שהכל הורכב ועובד כשורה לאחר בדיקתכם שהארון מורכב והכל אכן תקין חתמתם על תעודת המשלוח ולא ציינתם שישנה בעיה. אין אנו אחראים על לכלוך שנעשה לאחר הרכבתו של הארון. במידה והוצאתם את המגירות לחצר או המגירות היו חשופות ללכלוך כלשהו אנו לא יכולים לדעת. אנו לא מספקים מגירות מלוכלכות כיוון שהמוצר יוצא ארוז מהמפעל. את קריאת השירות עבור הטריקה השקטה אנו נבצע בהקדם האפשרי. בשל מזג האוויר בשבוע וחצי האחרונים לא היו צוותים שהגיעו לאזור מגוריכם. בברכה, הנהלת האתר.
מוצר:
ארונות בגדים ארון עידן וארון הזזה
שם:
גולש
תאריך:
11/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
arie
תאריך:
06/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות טוב,קניתי חדר שינה נהדר דגם גולייט+ארון נהדר דגם גולייט+2 ספריות דגם מיה,המוצרים מאיכות טובה. העובדים עבדו במקצועיות ובמסירות תודה אריה
מוצר:
חדר שינה+ארון+סיפריה גולייט,מיה
שם:
adi.schw
תאריך:
14/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי חדר שינה מדגם תומר. שהוא הכי זול באתר. רציתי משהו פשוט אבל לא הייתי מוכנה לדבר הזה שקיבלתי. החדר שינה מאיכות ירודה ביותר!!! הגיע מלוכלך מחול וסיבית וכתמי דבק, רק לנקות את החדר לקח לי שעה וחצי ואני ממש לא מגזימה. החדר בצבע לבן וגם אחרי ניקוי לא נראה חדש עקב קילופי הצבע והדפיקות שיש עליו. הסיסמא "בלי טריקים ובלי שטיקים" לא תופסת כאן. המשלוח ממש לא חינם. הוא עולה 100 ₪ אם אתם לא רוצים לשלם 300 ₪ למרכיבים שבדיעבד אני ממש ממש מצטערת שביקשתי שירכיבו לי כי הם עוד יותר הרסו. יש ברגים שצצו מהצד השני בל הקרש, והם לא נזהרו ודפקו את החדר שינה , באמת מזעזע. למי שחושב לקנות- אל תעשו את זה!!! חבל על הכסף!!1 אני בטוחה שעוד פחות משנה אקנה חדר שינה אחר כי זה פשוט לא עמיד וייהרס מהר מאוד
תגובת החנות:
עדי שלום, אומנם הזמנת חדר שינה (במבצע) במחיר מוזל אך זה כלל לא נכון שהחדר אינו באיכות טובה, אנו מייצרים את החדרים ברמת גימור טובה ולא באיכות ירודה כמו שאת מציינת כאן. לאחר בדיקה שנערכה, עולה שהתלונה שלך לא נכונה כיוון שביום קבלת החדר ולאחר הרכבתו אישרת שהכל בסדר ולא ציינת אפילו דבר אחד בתעודת המשלוח כמו שאת כותבת כאן. לולא הייתה בעיה כלשהי אנו מאמינים שהיית מציינת זאת בתעודת המשלוח וככה היינו יודעים שישנה בעיה שצריך לטפל. אנו חייבים לציין שאנחנו עושים את מרב המאמצים על מנת להעניק שירות טוב ואיכותי ללקוחותינו ואם חלילה קורות תקלות כלשהן אנו אף פעם לא מסירים אחריות ומטפלים בכל אחד ואחת עד לסיום אם ישנה בעיה כלשהי הלקוחה מוזמנת לפנות אלנו ולא להכפיש את שמנו ללא סיבה. תודה.
מוצר:
חדר שינה תומר
שם:
קוזמין מרינה
תאריך:
13/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בטלפון 3 ארונות דגם עידן 4 דלתות. קיבלתי אותם בדיוק אחרי 21 ימי עסקים, ב7 בספטמבר כפי שהבטיחו. רק שאף אחד לא אמר שההובלה , 100 ₪ לכל ארון , לא כוללת עליה עד הדירה אלא רק עד הכניסה לבניין , אין טענות -תקראו את הכתוב באותיות הקטנות. דרך אגב, יש עוד אפשרות - לשלם על כל הארון 300 ש"ח כולל הרכבה -במקרה שלי רק 900 ש"ח, "ממש זול". הארונות הגיעו ללא אריזה, כל הברגים והרכיבים גם לא ארוזים ,בנוסף, חסרה רשימת הרכיבים וההסברים להרכבה. לארון אחד הגיעו מדפים גדולים יותר מהדרוש ,החזרתי אותם לשליחים מייד. הם הבטיחו להביא לי מדפים מתאימים בפעם הבאה שיהיו בירושלים.לאחר מכן, דיברתי כמה פעמים עם שירות הלקוחות וכל פעם מחדש הם מבטיחים אך לא מקיימים. היום, ה-13 באוקטובר,עבר כבר חודש מאז שקיבלתי את הארונות, ועדיין לא הביאו לי את המדפים ואין לי אפשרות להרכיב את הארון. עד היום לא קיבלתי שום שיחת טלפון ושום "תשומת לב" משרות הלקוחות "הנפלא". לסיכום, אם יש לכם סובלנות וכוח להתמודד עם שירות הלקוחות הזה אתם מוזמנים לקנות בקומפורט נט. אני בחיים לא מתקרבת שוב לחנות הזו.
מוצר:
ארון 4 דלתות 3 מגרות דגם עידן עידן
שם:
Boris
תאריך:
28/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו ארון הזזה מחברת קומפורט נט .המוצר הגיע לפני המועד. ביום האספקה הייתה להם תקלה עם המשאית. הצוות כל היום היה איתנו בכשר טלפוני ובסוף קבלנו את הארון בזמן. צוות מכירות והנהלה נחמדים מאוד מתקינים מקצוענים. ובכלל שירות מצויין מומלץ מאוד לקנות בקומפורט.נט. בוריס ואירנה.
מוצר:
ארון הזזה ארון הזזה
שם:
Meni
תאריך:
18/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי חדר ילדים מהמם וארון הזזה מחברת קומפורט נט המוצרים הגיעו לפני המועד מתקינים נחמדים מאוד ובכלל שירות מצויין מומלץ מאוד וללא כל חשש!
מוצר:
חדר ילדים מירי וארון הזזה מירי
שם:
ילנה סידנקו
תאריך:
07/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ארון הזזה דרך האינטרנט בתוספת מראה ומגירות. הארון הגיע אלי אחרי חודש פגום במסילות ובמראה. מה עוד שהצבע האפור שהזמנתי במפורש לארון היה בפועל אפור, ורדרד וכתום עץ. כשהתקשרתי לשירות לקוחות על מנת לברר למה הארון פגום, התשובה הייתה שנפתח קריאה ואחרי 14 יום יטפלו בבעיה. פשוט ביזיון שאחרי חודש ימים אצטרך לחכות עוד חודש ואני בטוחה שאף אחד לא יצור איתי קשר. אני מצטערת שלא קראתי את חוות הדעת של הלקוחות לפני ההזמנה.אני מתכוונת לפנות לעו"ד ולהגנה לצרכן. מקווה שמי שמתכוון להזמין מקומפורט נט יחשוב פעמיים!
תגובת החנות:
ילנה שלום, בעת ההזמנה נציגנו תמיד מציינים את זמני האספקה. בשיחה שעשית לאחר הרכישה ביקשת מנציגנו(מרק) שיזרז את האספקה במידה ולא יזרז את האספקה ציינת ואמרת שאת מתכוונת לכתוב תגובה שלילית בזאפ. דבר זה ניתן להחשיב כ""סחיטה". אנו מתנצלים שלא יכולנו להקדים את אספקת הארון לפני ה21 ימי עסקים, אומנם בעת האספקה נאמר לך שזמני האספקה הנם 21 ימי עסקים. לפי כך ולפי כל החישובים שנערכו הארון כן הגיע בזמן. בשיחה שלך ציינת שישנה בעיה בסגירה של הארון ולא ציינת שום בעיה בצבע או בגוון כמו שהנך כותבת כאן, משמע, שדברייך אינם נכונים אם בכל פעם את מציינת משהו אחר. באשר לבעיית הסגירה שישנה בארון, קיבלנו את תלונתך והסברנו לך שאנו ננסה להגיע אלייך בהקדם האפשרי אם כי זמני הטיפול בקריאות השירות הם עד 14 ימי עסקים. שימו לב שהדירוג של הלקוחה לא תואם את התוכן של חוות הדעת.
בברכה ההנהלה.
מוצר:
ארון הזזה ארון הזזה קומפורט נט
שם:
Bat-hen
תאריך:
28/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך ה-5/8, בעקבות מעבר לדירה חדשה רכשתי חדר שינה וארון מחברת קומפורט נט קומפורט נט- רהיטים מיותר לציין כי השירות היה אדיב ונחמד שכן אני לקוחה רוכשת. מידות הסטנדרט, ארון 1.6 בעל 2 דלתות, לא תאמו לי והחלטתי להזמין, בתוספת תשלום כמובן, מידות שונות ארון 1.8 בעל 3 דלתות.
כאשר התקשרתי לשלם, ענה לי בחור מתנשא ולא אדיב בעליל שרק רצה לסיים את השיחה ומהר.
ב-26/8 - התקשר המוביל והודיע כי למחרת בבוקר בין השעות 7-9 יגיעו להרכיב, מאחר ואלו שעות העבודה שלי ושל בן הזוג שלי, בן זוגי החליט לקבל את המרכיב ולהשאירו לאחר כשעה בנוכחות אביו. ב-27/8 הגיעו הרהיטים והורכבו בביתי,מתוך הבנה שקיימת הזמנה ולפיה יגיעו גם הרהיטים. כאשר הגעתי בערב גילתי כי ההזמנה שלי שונתה וכי במקום ארון ברוחב 1.8 שהזמנתי הגיע ארון 1.6 בעל 2 דלתות, יצרתי קשר עם מרכז ההזמנות שטענו כי הם מכירים את פרטי התקלה (מעניין, אם ידעתם למה שלחתם???) ויחזרו אליי למחרת, הודעתי להם כי לאבד שוב שעות עבודה לא בא בחשבון וכי אני מבקשת לשוחח עם מנהל, נאמר לי כי יחזור אליי למחרת (28/8). ב-28/8 התקשרתי, שוב, לקומפורט נט ושם, בצורה מאוד מזלזלת ופוגעת ענו לי כי אין מנהל וכי הוא יחזור אליי אם אשאיר מס' טלפון התעקשתי לדבר עם מנהל, כאשר הבינו כי אני לא משחקת פטרו אותי ב"מנהל יהיה ב-14:00" לאחר כשעתיים התקשרתי שוב וענה לי אותו הבחור הלא נחמד, ביקשתי הפעם לדבר עם שירות לקוחות, ענה לי בחור שאמר שאינו יודע מתי ההזמנה שלי תהיה מוכנה ומתי יתקנו את הבעיה, ושרק ביום א' יוכלו להודיע לי מתי תתבצע ההחלפה. הבעתי את מורת רוחי שכן המון דברים תלויים בארון שהזמנתי. הבחור החל להתנצח איתי בטלפון בקטנוניות עד ששאלתי האם קיים מנהל בכיר שאוכל לשוחח איתו? התשובה שניתנה " יש מנהל אתר וזה אני"
לא לקנות מחברה זאת!!!!!!!! אני עוברת על חוות הדעת הישנות, דבר שהייתי צריכה לעשות לפני כן ולצערי לא עשיתי, ונראה כאילו הבעיה שלי היא בעיה חוזרת....
תגובת החנות:
בת -חן שלום רב, אנו מודים לך על רכישתך בחברתנו ואם זאת חייבים לציין שחלק מהדברים שהנך מעלה כאן אינם נכונים. לאחר פנייתך להנהלה ושיחה מול ענת נאמר לך שאנו מתנצלים על הבלבול שעשה המוביל ולצערנו נשלח אלייך ארון במידה שונה. אם זאת איננו מבינים מדוע המרכיב קיבל את אישורכם להרכיב את הארון ובתום ההרכבה חתמתם למרכיב על תעודת המשלוח, אם ידעתם שאלו לא מידות הארון שרכשתם? כאשר ההנהלה יצרה איתך קשר, התבקשת לתת את שמו של הנציג שענה לך כפי שאת טוענת ולצערנו לא ידעת מה לענות. אנו חייבים לציין שנציגנו תמיד מציינים את שמם בשיחות מול הלקוחות. למרות זאת וכפי שכבר ענת אמרה לך בשיחת טלפון עמה, אנו בשום אופן לא מאפשרים לנציגנו לדבר ככה עם הלקוחות ועושים את מרב המאמצים על מנת לייעל את השירות. אנו מתנצלים על היחס של הנציג ומטפלים בכך. לידיעת הקוראים, כמו שציינה בת-חן היה בלבול בהזמנה וזה כלל לא נעשה בזדון, שבוע לאחר הבלבול סיפקנו ללקוחה ארון חדש במידות שהזמינה ואת הארון שהורכב בביתה בפעם הראשונה לקחנו חזרה. לכתוב דבר כמו לא לקנות מחברה זו הוא למעשה לעשות פרסום שלילי לחברה שמשרתת אלפי לקוחות נאמנה ומספקת תמיד את המוצר שנרכש ותמיד עומת בזמנים. בברכה ותודה.
מוצר:
ארון הזזה 3 דלתות קומפורט נט
שם:
tanyabz
תאריך:
13/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מזנון דרך האתר של קומפורט נט בתאריך 24.5.14 כעבור יומיים חזר אלי בחור מאוד לא נחמד על מנת לקחת את פרטי האשראי. כשביקשתי לפרוס ל5 תשלומים נשמע שהבחור לא מרוצה כלל מהרעיון ועושה לי טובה בכלל שהוא מדבר איתי ומבצע את החיוב. לפי הבחור הזמנון אמור להגיע לארץ בסביבות סוף יוני. מאחר והמזנון לא הגיע בסוף יוני ואף אחד לא יצר איתי קשר, בתאריך 8.7.14 שלחתי מייל לכתובת המייל של קומפורט נט ושאלתי מתי אמור להגיע המזנון שלי. למייל זה טרם קיבלתי מענה. החלטתי להתקשר ולברר טלפונית, היום אנחנו בתאריך 13.7.14 , חייגתי למספר שמופיע באתר, בחרתי שלוחה של לקוחות האתר והגעתי לאותו הבחור הלא נחמד וחסר הסבלנות. אמרתי לבחור שאני מעוניינת לברר מתי יגיע המזנון שלי שהזמנתי בסוף מאי, הבחור אמר " את זה את צריכה לברר עם האספקה זה לא כאן את לא צריכה להתקשר לכאן. הם כרגע באוכל תתקשרי אחר כך" שאלתי אותו לאיזה מספר "למספר הזה הוא אמר" כששאלתי אותו לאיזה שלוחה הוא כבר אמר לי "להתראות" וניתק בפרצוף. נשארתי בהלם מרמת שירות הנמוכה והבנתי בדיעבד שלא היתי צריכה להמשיך את ההזמנה שלי בחנות זו- ברגע שדיברתי איתו בפעם הראשונה הוא נשמע לי לא שירותי, חסר סבלנות, ציני ועושה טובה שמדבר עם הלקוחות שלו. טעות איומה להזמין מהחנות הזו. מאוד מקווה שאקבל את הזמנון שלי בסופו של דבר ולעולם לא אקנה יותר מספק זה. וגם לא ממליצה לאחרים.
תגובת החנות:
טניה שלום, אנו מודים לך על שבחרת לרכוש בקומפורט נט ומתנצלים על השירות מהנציג שענה לך. אנו עושים את מרב המאמצים על מנת לייעל את צוות המכירות שלנו ומשוב מסוג זה חשוב לנו מאוד. לאחר פנייתך בנושא השירות הלא מקצועי מנציגנו ששוחחנו עם הנציג ברצינות רבה והבהרנו לנציג שאנו לא מעודדים יחס כזה כלפי לקוחותינו ואף הזהרנו אותו, במידב וימשיך בצורה כזו לא יוכל להמשיך את עבודתו בחברתנו. הנציג הביע התנצלות ואמר שזה בדרך כלל לא אופייני לו.
באשר לאספקת המזנון, הקונטיינר אכן היה צריך להגיע בסוף יוני אך לצערנו היה עיכוב קל שעל כך הודענו ללקוחתנו באמצעות הודעות SMS ו/או מיילים. יש לציין שעיכוב שחרורו ופריקתו נובע כרגע מהמצב הכללי והבטחוני במדינה. אנו עושים את מרב המאמצים על מנת לשחרר את המכולה ולספק בהקדם האפשרי את המוצר. כמו כן, אנו חייבים לציין שימי האספקה שהובטחו ללקוחה טרם עברו ואנו עומדים ביעדנו.
מוצר:
מזנון מזנון דגם BONO II
שם:
אלעד
תאריך:
05/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני כשנה הזמנתי ארון אקבעה דלתות מחברת קומפורט נט והשירות היה מהיר מאוד. מאותה סיבה בחרנו להזמין ארון חדש לילד ושוב נתקלנו בשירות אדיב מאוד ומהיר. יש לציין את המתקין יורי שעובד בצורה מאוד נקייה ומסודרת. תודה לכל הצוות אלעד ואיריס משלומי
מוצר:
ארון 4 דלתות ארון 4 דלתות + שלושה מדפים
שם:
Itay
תאריך:
22/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע מהר השרות היה אדיב ומקצועי , ממליץ בחום על החברה קומפורט נט. בחנות יש מלאי מפואר של שלל מוצרי ריהוט לבית ונציגי החנות עזרו מאוד
מוצר:
חדר שינה כנרת כנרת
שם:
אילנית
תאריך:
21/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ארון הזזה באתר ואני מאושרת שבחרתי בחברת קומפורט נט, האתר מאוד ידידותי ונוח ,הזמנתי בקלות,אני מאוד מרוצה מהמוצר ואמליץ לחבריי לקנות בקומפורט נט.
מוצר:
ארון הזזה קומפורט נט
שם:
Michael
תאריך:
08/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
כנינו כיור והכיור הגיע פגום ונראה משומש והחנות לא מוכנה לקבל חזרה את הכיור ותשובתם תתבעו אותנו בבית משפט ממליץ להתרחק מהחנות
תגובת החנות:
מר ז'נו יקר, בשיחה שלך עם נציגת החנות מסרת את הפרטים הבאים: קיבלת את הכיור ביום ב' בתאריך 28/04/2014 פתחת אותו ביום ג' בתאריך 29/04/2014 וחייגת להתלונן ביום ד' בתאריך 30/04/2014 . ביום השיחה נשאלת ע"י הנציגה מה בדיוק הבעיה עם המוצר שרכשת ולטענתך קיבלת כיור פגום בקצוות ובתחתית שלו, לפי התמונות ששלחת לנו ולפי התיאור שמסרת הרי זה ברור שפגמים מהסוג הזה נוצרים רק בעקבות התקנה לא מקצועית/נכונה של הכיור, כלומר, שימוש חריג. אין אנו אחראים על התקנה עצמית של המוצר וכמו כן לא מקבלים מוצים שנעשה בהם שימוש כלשהו. אנו נשמח לתת למר ז'נו שירות נוסף במידה ויהיה מעוניין לרכוש כיור או כל מוצר אחר מהאתר שלנו ומקווים שלא ינשו להוציא אותנו בעין אינה הולמת כלפי לקוחות נוספים בתרמית. ***אנו חייבים לציין ללקוחות שקוראים תגובה זו שמר ז'נו ביצעה את ההזמנה בכוחות עצמו וללא נציג שירות לכן הדירוג שלו לגבי נוחות ביצוע ההזמנה לא יכול להיות כמו שדורג. לכל מי שנכנס לאתר יודע ורואה שהאתר הינו ידידותי ומאוד מובן למשתמש, מבקשים לקחת את זה בחשבון שכל התלונה מיסודה הייתה תרמית בעקבות טעות שנעשתה ע"י הקונה בלבד.
מוצר:
כיור ET-02
שם:
אורן
תאריך:
26/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביצוע ההזמנה קל ביותר, אישור ההזמנה בטלפון חוזר מהיר ביותר, לעומת זאת שרות ללקוח גרוע מאין כמותו, הפריט איחר באופן חריג ומעל ומעבר למשך ההתחייבות, כאשר ראיתי שהמוצר מתעכב בשרות הלקוחות הבטיחו "שבוע אצלך אצלך" כמובן שזה לא קרה, וכך זה נמשך לפחות עוד פעמיים. כאשר ביקשתי לבטל הבטיחו מיטה חלופית תוך יומיים ובתרום מועד הספקה - זה כמובן לא קרה. אבוי לנו כאשר מבקשים לבטל הזמנה.....זה צריך עם מחלקת הנה"ח.....שלא עונים, לא חוזרים.....ובינתיים מזל שביטלתי מול חברת כרטיס האשראי. הבטחות והבטחות שלא מתקיימות, לא חוזרים טלפונית, ולבסוף כאשר חוזרים אלייך ואומרים נחזיר לך כסף רק......אבל רק תן לנו את חשבון הבנק שלך, ביקשתי לשלוח צק בדואר אבל זה קשה מאד להם, תזכו את כרטיס האשראי גם זה קשה מאד, כסף לא מחזירים!!!!!!! בחיים אבל בחיים לא לתת חשבון בנק!!!! הזהרו מפני רכישות אצל ספק זה אמינותו היא בסימן שאלה גדול. מפרסמים קומפורט נט בנצרת אבל זה בכלל בייביסייל בכרמיאל. ראו הוזהרתם!!!!!!
תגובת החנות:
שלום רב, חב' קומפורט נט עושה את מרב המאמצים על מנת לייעל את שירות הלקוחות שלה. לצערנו בשל עומס רב זמן החזרה ללקוחות מתארך. אנו חוזרים לכל אחד מלקוחותינו ונותנים שירות
יעיל אמין ואחראי.
באשר לעיכוב בהזמנה, הוסבר ללקוח שהייתה בעיה במפעל בעת ייצור גוף הספה, משלוח המתכת ממנו עשוי גוף הספה אשר מיובא מתורכיה התעכב ויצר עיכוב בשיחרור ההזמנה. לצערנו דבר זה אינו תלוי בנו.
עם זאת הוצע ללקוח לקבל ספה חלופית עד לפיתרון הבעיה. בהתחלה הלקוח הסכים להצעה ולאחר מכן סירב.
בעת הסירוב הלקוח ביקש לבטל את ההזמנה ולהחזיר לו את כספו.
נאמר ללקוח שאנו מתנצלים על העיכוב ומבקשים ממנו לשקול את ההצעה החלופית, הלקוח אמר שאינו מעוניין
ושאל מה נוהל ביטול הזמנה, הוסבר ללקוח שנוהלי החברה לביטול ההזמנה הם החזר כספי בהעברה בנקאית בלבד, הלקוח ביקש שנשלח אליו "צ'ק" בדואר. הוסבר ללוח שאין אנו שולחים "צקים" בדואר אלא עושים זיכוי לחשבון הבנק.
הלקוח סירב בתוקף מספר פעמים להעביר את פרטי החשבון דבר שהקשה על מתן טיפול וסיומו. כשנשאל למה אינו מעוניין לתת את פרטי החשבון הרי זה הנוהל בחברה לא הסכים לפרט מדוע.
לצערנו דברים מסוימים אינם תלויים בנו ושני הצדדים צריכים לגלות הבנה אחד כלפני השני, כמו כן, במידה ומר' אורן היה מבין שנוהלי החברה לא ניתנים לשינוי לנוחותו האישית ואם לא היה מתעקש לעשות משהו שנוגד את נוהלי החברה כל העיכוב היה נמנע ועניין ההחזר הכספי יכל להיגמר תוך 48 שעות מרגע בקשת הביטול.
חברת קומפורט נט הינה חברה אמינה מזה 15 שנים ומשרתת אלפי לקוחות נאמנה.
הנכם מוזמנים לבקר ולהתרשם מחנות המפעל שלנו. כמו כן, אנו מפעילים אתר אינטרנט ידידותי מאוד למשתמש ומשתדלים לייעל את השירות שלנו בכל פעם מחדש.
אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרם למר אורן בעיכוב ייצור הספה ונשמח לעמוד לרשותו בעתיד.
בברכה, והמשך יום נפלא.
הנהלת האתר.
מוצר:
ספת נוער ברוש
שם:
טטיאנה
תאריך:
20/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מטבח מי קומפורט נט הם ליבוא אותי מתחילת והתכנית ( מעצבת היא נתנה דוגמאות למטבח ) המוצר מגיע לפי הזמן המבוקש ובדיוק לפי התכנית שבחרתי . אני ממש מרוצה מהעבודה המקצועית , שירות אמין ומצוין , לפני ההזמנה עשיתי השוות מכירים בחנויות אחרות ובקומפורט נט יצא יותר זול . אני ממשיכה לקנות בקומפורט נט רהיטים ומממליצה לכולם לקנות בקומפורט נט .
מוצר:
מטבח מטבח לפי הזמנה
שם:
גולש
תאריך:
22/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
12/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Яков
תאריך:
25/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אני מאוד מרוצה מההזמנה , משלוח מהיר ומדוייק. יחס שרות לקוחות נהדר של העובדים יאנה ומארק. רכשתי מהם ספה נוספת בגלל השרות המסור ואיכות המוצרים
מוצר:
ספה וגאס
שם:
asafbi
תאריך:
14/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגיע המתקין של הארון בזמן שנקבע אך היה חסר לו ציריות לדלת אחת ולכן הארון לא הורכב במלואו. המתקין להגיע במהלך השבוע להשלים את ההתקנה. כמובן שלא הגיע. מאז ועד היום עברו כמעט חודשיים בהם ניסיתי ליצור קשר עם הספק האחראי מספר פעמים. כל פעם אמרו שיחזרו אלי ומעולם לא חזרו. בשבילי השרות זה הדבר החשוב ביותר והשירות מתחת לכל ביקורת. ממליץ לא להתקרב.
מוצר:
ארון בגדים ארון 4 דלתות
שם:
angela
תאריך:
27/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה טוב , אמינים, מקצועים,מהירים קיבלתי את המוצר לפני זמן בשלמתו בעלי מקום פשוט מקסימים!!!!!!! מענה מיידי ומקצועי המוצרים באיכות טובה ממליצה בחום!!!!!!!!!!!