שלום רב, לפני חודש וחצי קניתי לבת שלי טלפון נייד מסוג A5,מחירו בחברת סאני היה גבוה משמעותיתnמחנויות אחרות,אך העדפתי אחריות יצרן. לאחר חודש וחצי מיום הקנייה הטלפון של ביתי לפתע הפסיק להיטען. ניגשנו לסאני ולאחר בדיקת הטכנאי שלהם התבשרנו לתדהמתנו שהמכשיר מושבת!! וזאת עקב הטענה בצורה לא סבירה ושעלינו לשאת בעלות תיקון של 730 ש"ח. אני חייב לציין שהבת שלי שמרה על המכשיר בצורה קפדנית ביותר כולל הפסקת הטענה כאשר המכשיר הראה שהסוללה הוטענה במלואה על 100%... אמרנו להם שלא נעשה שימוש בלתי סביר במכשיר,המכשיר לא נפל על הריצפה,לא נפל למים,הוטען בצורה הראויה ואף יותר,אך הם מתעקשים שמדובר בנזק שהלקוח גרם. אמרנו להם שלי ולאשתי יש גלקסי s4 כבר 3 שנים ושומרים עליו בצורה סבירה ולא הייתה שום תקלה עם הטענה לא נכונה שגרמה לפגם בטלפון למרות שאנחנו לא מקפידים כמו הבת שלנו. אחרי דין ודברים הסכימו לתת לאשתי הנחה -630 ש"ח. אני ואשתי לא הסכמנו לשלם. פניתי לשירות לקוחות ,ולאחר שיחה של חצי שעה הנציג אמר שיש לי 2 אפשרויות לקדם את העניין,או לפנות אל "מוקד הצעות מחיר" שלהם או ללכת לסניף עצמו ולדבר עם מנהל הסניף או "בכיר"(שם תפקיד בתחום שירות הלקוחות). בשיחה עם נציגה של המוקד הצעות מחיר,היא אמרה שאין לה מעשות בעניין ושזה הטכנאי קובע. הגעתי עם פתיחת החנות ב9 בבוקר, הייתי הלקוח הראשון,ניגשתי לבחור שמכר לי את המכשיר,הוא העלה את הפרטים ואמר שפעם ראשונה שהוא רואה שמשביתים מכשיר על טעינה לא תקינה. פניתי אל סגן המנהל שאמר שברגע שאני מכניס את המכשיר לבדיקת טכנאי שלהם אני חותם על טופס בו אני מצהיר שאני מקבל את דעתו של הטכנאי וכביכול הוא ה"שופט" ,כך לשונו. הוא גם אמר לי שאין מה לעשות בעניין ומדובר בטכנאים של סמסונג ושאני יכול לפנות לשירות לקוחות. כלומר מפנים אותי מאחד לשני ובחזרה,בקיצור מטרטרים...
מוצר:
galaxy a5
שם:
boris
תאריך:
09/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב לחנות אלא אם רוצים טירטור.. קניתי מכשיר יחד עם כיסוי. כיסוי החזרתי לאחר יום וביקשתי זיכוי. אמרו אין בעיה, צילמו חשבונית ושמו חותמת שכיסוי הוחזר. הבטיחו לזכות כרטיס אשראי תוך יום. עבר שבוע לא ראיתי זיכוי. מסתבר שאין לסניף בגנד קניון טלפון ובמרכז אמרו שאין מטפלים בפניות כאלה. הלכתי לסניף.. שוב מנהל סניף אמר שאין בעיה והזיכוי יגיעה תוך 14 יום מייום החזרת המוצר. לא הגיע תוך 20 יום.. הלכתי לסניף... ביקשתי זיכוי.. המוכרים אמרו שאין לנו סמכות לטפל בך ומנהל החנות בהפסקת אוכל... (זו היא פעם שלישית שאני בחנות) לאחר 5 דקות התקשרו ושאלו האם בכלל שילמתי על המכשיר... חזרתי לחנות והראתי תדפיס כרטיס אשראי. עדיין מחכים לכסף 179 ש"ח... מעניין האם מנהל החנות סיים לאכול..
רולטה רוסית... האם כדאי לקנות בחנות שאין דרך לתקשר איתם? או לקבל שירות ברמה כזאת?
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S8 64GB
שם:
costas
תאריך:
12/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
נשברה לי המצלה האחורית Samsung Galaxy S7, הפוקוס לא היה יציב ומטושטש והיה נקודה שחורה על המצלמה . פניתי לסניף גרנד קניון לקבל הצעת מחיר : על החלפה של המצלמה אם צירך ועדשה של המצלמה . מחיר שהם נתנו לי היה 530 שח . פניתי לסניף של סאני בקרית ביאליק בקריון בנוגע להצאת מחיר : על החלפה של המצלמה אם צירך ועדשה של המצלמה . כמו כן היה קילוף קל מקדימה על המכשיר שידעו לי אליו וגם לסאני ביקשתי לא לטפל בקילוף זה , מכיוון שזה לא מפריע לי וחשוב לי יותר המצלמה. לאחר שבוע, נתנו לי הצאת מחיר של 1200 שח על המצלמה כולם ביחד עם התיקון הקילוף מקדמיה. הפקיד אמר: שבגלל שיש לי קילוף אז צריך גם לתקן את הקילוף וגם את המצלמה האחורית ביחד. זה הכרחי כי אי אפשר לתקן רק את המצלמה חייבים לתקן ביחד את הקילוף מקדימה. כמובן שלא הסכמתי ולדעתי זאת גנבה. בסאני אין מחירים הוגנים גם אם אתה קונה טלפון בח'ברה עם אחריות. בכול סניף נותנים הצעה שונה , "שיטת המצליח " מאוכזב מאוד, מסאני לא יטפל ויקנה אצלם מכשירים. אני לא נוהג לרשום דברים כאלה, אבל בגלל שתקני את המצלמה והעדשה של המכשיר שלי במעבדה חיצונית עם חלקים מקוריים ובמחיר הרבה יותר זול משני הסניפים שהציעו לי בסאני. כמו כן לא תיקנו לי את הקילוף ולא שיקרו שאני חייב לתקן את הקילוף מקדימה במכשיר כדי לתקן את המצלמה האחורית. הרגשתי שאני חייב לשתף. מסקנה: בזכות ההמלצות באתר "זאפ" הגעתי למעבדת תיקונים מעולה וזולה יותר עם אותם חומרים איכותיים שיש בסאני אבל עם יחס ושירות ומחיר הכי טוב שיש,ובעקבות כך חסכתי הרבה מאוד כסף. תודה רבה.
מוצר:
מצלמה, עדשת מצלמה 7S
שם:
סאיד
תאריך:
07/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
רשמו זמן אספקה 3 ימי עסקים - טרם סופק - יותר מ10 ימי עסקים ולא סופק כלום שרות גרוע מאוד
מוצר:
טלפון סלולרי Edge s6
שם:
אייל
תאריך:
28/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
9
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 14/07/2016 רכשתי לביתי מכשיר מדגם גלקסי 7s edge . בחנות אל"מ בדיוטי פרי נמל תעופה בין גוריון. והיה לי חשוב מאוד שהמכשיר יהיה בעל אחריות של היבואן הרשמי. לצערי האמנתי שהשירות יהיה בהתאם. לאחר כ3 שבועות הופיעו לפתע במכשיר פסים רוחביים עם גוון אפור על גבי המסך. בתאריך 15/08/2016 נמסר הטלפון לבדיקה בתחנת השירות של סמסונג בקניון איילון. בכל פניה לשירות הלקוחות התשובה שאני מקבל מהנציגים היא : המכשיר הועבר למעבדה מרכזית וממתין לחלק הקשור לתצוגה שלא קיים במלאי !!!???. תשובה זהה בכל יום מכל הנציגים שדיברתי איתם. נכון לעכשיו עברו 11 ימי עסקים שהם 14 ימים, הובטח לי שהמכשיר יתוקן בתוך 10 ימי עסקים. שגם הזמן הזה מופרך ולא הגיוני בעליל. איך יתכן שאני ממתין 14 ימים!!(11 ימי עסקים) לתיקון של מכשיר חדש שנמצא ברשותי חודש ימים. איך יתכן שליבואן הרשמי אין חלק חילוף למכשיר כל כך נפוץ במלאי ואני צריך להמתין לתיקון שאמור להיות פשוט 14 ימים? מעבר לזה, אין שום כתובת מייל שאפשר ליצור קשר או לשלוח מכתב תלונה, האפשרות היחידה היא דרך האתר וגם לאחר הרישום המסורבל של כל הפרטים לא הצלחתי לשלוח. לפקס שמפרסמים באתר(03-9057661) אין אפשרות לשלוח. השיא היה היום בשיחה עם השירות: בשיחה היום עם המוקדן הייתי צריך להתחנן לנציג על מנת לדבר עם נציג מעליו. לאחר תחנונים הסכים הנציג להעביר אותי לאיש שירות שטען שהוא המנהל שלו. ביקשתי מה-"מנהל" שימצא לי פתרון, ה-"מנהל" אמר שהוא לא יכול לעזור לי היום ויוכל לטפל בי רק מחר!!! לא הסכמתי ודרשתי שוב ובתוקף את המנהל שמעליו. לבסוף ה-"מנהל" ניתק לי את הטלפון בפרצוף. אני חייב להודות שמעולם לא נתקלתי בשירות כל כך מבזה ומביש. הסיפור עדיין לא הסתיים ועדיין לא קיבלתי את המכשיר, אמשיך לעדכן..
מוצר:
סמארטפון galaxy s7 edge
שם:
Nisan
תאריך:
21/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
7
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לפני חודש וחצי Galaxy note 4 דגם F, לאחר שבעה ימים הטלפון פשוט קפא. המכשיר הוחלף לדגם חדש ולאחר 17ימים עם גם השני התקלקל. הטלפון התחמם בצורה חריגה ולא ניתן היה להחזיק אותו, גם בטעינה וגם בשימוש הכי פשוט, הוא נכבה לבד והחל לקפוא שוב. טכנאי סמסונג בחנות טען כי הלך כרטיס ראשי ואין לו חלק להחלפה. כמובן שלא הסכמתי לתקן מכיוון שבזמן של שלושה שבועות בלבד קיבלתי שני מכשירים פגומים. לא הסכימו להחליף לי בשום אופן. תגובת "המנהלת" בשירות הלקוחות היה קר ומזלזל. אני כעת ללא מכשיר כבר יותר מחודש וחצי. לכל מי שמתכוון לרכוש מכשיר חדש באלפי שקלים קחו את ניסיוני בחשבון. אני מקווה שהחברה תשכיל ותלמד מחוות דעת זו ותשנה את מדיניותה כלפי לקוחות שנפגעו.
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy note 4 N910F
שם:
אשר
תאריך:
29/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
6
תיאור חווית הקנייה:
שירות תיקונים מתחת לכל ביקורת-בושה שבשנת 2015 מטרטרים לקוח בלי חשבון,שלחתי שעון גיר 2 לתיקון 3 פעמים ובפעם השלישית לקח להם 71 יום להחזיר לי את השעון והמטען תקין. מספרים לך אשלייה שיבואן מקורי נותן את השירות והחלקים הכי טובים וזה שקר וכזב אני ממליץ להתרחק מקנייה אצל יבואן זה-בשעת הצורך מטרטרים אותך ללא מענה.
תגובת החנות:
לאחר פנייה ללקוח בעקבות חוות הדעת- ללקוח ניתן מענה ופתרון לשביעות רצונו.
מוצר:
שעון יד חכם Galaxy Gear 2 SM-R380
שם:
Marina Chernov
תאריך:
16/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
מאוכזבת מהחנות מהרגע הראשון שנכנסתי , לפני שנה וחצי ,הייתי צריכה להתחנן לעזרה למרות שהחנות הייתה ריקה,והעובדים ישנו וצחקו,, חצי שנה אחרי זה התחילו בעיות ולא טופלו עד היום, ובתיקון אחרון שיקרו לי שהטלפון היה במלא מים וזה בחיים לא היה, אני מאוד שומרת על הטלפון שלי וגם אפשר לראות הוא נראה כמו חדש!! חייבו אותי על התיקון של המים שגרם לנזק, וכל פעם שאני מתקשרת לברר מה קורה עם הטלפון לשירות הלקוחות השירות מגעיל לא נעים, אני מקבלת תשובות כמו לא מתאים לך אז לכי, ניתוקים בפנים! שפוט אכזבה!!!!!!!! לא ממליצה לאף אחד לקנות אצליהם!!!
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy 3
שם:
יוסי
תאריך:
21/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 30/08/2014 הזמנתי סוללה זו קבלתי העתק שהזמנה בוצעה כולל מספר הזמנה 300016372 עד היום 21/09/2014 לא קבלתי ..מתקשר כל יומיים .היום הודיעו לי שלא מצאו את הזמנה שלי אני תמוה הרי שלחתם לי העתק הזמנה ובו אפילו מספר הזמנה ..תשובתם תזמין עוד פעם לא קבלתי הסבר איך אני יפוצה
מוצר:
סוללה N9000
שם:
יואל
תאריך:
17/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע של החברה הזאת .
מספרים לך שיש לך אחריות של החברה אבל זה כאילו ואין בכלל אחריות כי לא מטפלים בבעיות ומספרים שקרים.
תתרחקו מכל טלפוני סמסונג כי אין שירות במקרה של תקלה
מוצר:
טלפון סלולרי S3
שם:
Eyal
תאריך:
21/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי ברחבי האינטרנט סוללה מקורית לגלקסי S3. הגעתי לאתר של היבואן הרישמי והיתה שם הצעה זולה הכוללת שליח עד הבית בחינם. מייד הזמנתי בקלות רבה ומאד שמחתי על כך. לאחר 4 ימים הסוללה הישנה לא פעלה יותר והייתי זקוק דחוף לחדשה. ניסיתי במשך יום שלם להשיג את שירות הלקוחות (ביליתי שעות על הטלפון) ללא הצלחה. לא עונים לטלפון, לא חוזרים בעקבות הודעות שהושארו ולא עונים למיילים. אני מוכן לוותר על השליח ולאסוף את המוצר מהחנות וגם תשובה האם זה אפשרי לא הצלחתי לקבל. בושה וחרפה שיבואן ראשי שמפרסם את עצמו כל כך הרבה לא יכול לתת את השירות המינמלי שצריך.
מוצר:
סוללה ל- S3 גלקסי S3
שם:
sucaria
תאריך:
19/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר מחנות סמסונג בחודש אוגוסט 2013 מאז ועד היום למכשיר בעיות קליטה קשות, שיחות מתנתקות ברמה היומית שלא לומר כמעט כל שיחה. המכשיר היה במעבדה של סאני כבר 3 פעמים כולל החלפת מוח ועדיין התקלות קיימות. בסאני מסרבים להחליף את המכשיר וטוענים שהוא תקין. חברה מאוד לא אמינה ולא מקצועית ...ראו הוזהרת!!!!!!!!!!!
מוצר:
טלפון סללורי גלקסי אס 3 מיני
שם:
גנאדי
תאריך:
15/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
שמתי את הטלפון של בתיקון ביום שיש , הטלפון שלי לא היה באחריות שילמתי 90 שקל בשביל לשים את הטלפון במעבדה לבדיקה, במרכז השירות בפ"ת נאמר לי שעד 2 ימי עסקים חוזרים אלי בשביל לתת לי הצעת מחיר לתיקון , כמובן שאף אחד לא חזר אליי , עבר לפחות 5 ימים התקשרתי בערך 10 פעמים עד שהגעתי למוקדנית שאמרה לי שכן הטלפון הגיע למעבדה והעלות לתיקון היא 1350 שקל בטענה שה"מוח" של הטלפון הלך וצריך להחליף את כל הלקוח אם, סירבתי לשלם את המחיר וביקשתי שהטלפון יחזור לסניף פ"ת כדי לקחת אותו לתיקון במקום אחר, אחר כך חזרו אליי והציעו לי 200 שקל עבור הטלפון שלי שזה מחיר מגוחח סירבתי כמובן ועבר למעלה משבוע מאותו הרגע, התקשרתי שוב כי אף אחד לא טרח לחזור אליי, ואמרו שכן הטלפון שלי הגיע לסניף ואפשר לבוא לקוח, בסופו של דבר שילמתי 600 שקל עבור התיקון במעבדה פרטית וסידרו לי את הטלפון , בקיצור לא היתי ממליץ לקנות שם/לתקן בגלל ש"היבואנית של סמסונג בישראל" כנראה מחפשים איפה לעשות כסף על האזרח הקטן.
מוצר:
samsung galaxy s3
שם:
osh
תאריך:
31/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה לציין לשבח את האתר הנ"ל,חקרתי ודרשתי עד שהחלטתי להתחדש בS-4 לא רציתי לקנות מסתם מקום רציתי מקום מוכר שידוע בתור יבואן רשמי שאחראי לכל תקלה וכו'.והפלוס שאני מקבל שנתיים אחריות.. אני ספציפית הייתי מעוניין באיסוף עצמי. ובאמת לאחר ההזמנה יצרה איתי קשר נציגה נחמדה של סאני. ואספתי את המוצר תוך 24 שעות.. סך הכל קניה שווה
מוצר:
סמארטפון s-4
שם:
Liran
תאריך:
25/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי סוללה לנוט 2 והגיע סוללה לנוט 1 כמה שהתקשרתי הם תמיד אמרו נחזור אליך וכבר שבועיים לא חוזרים אלי . אין לי ליפנות אני לעולם לא יזמין מהם כלום
מוצר:
סוללה NOTE 2
שם:
קפי
תאריך:
22/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
למרות שרכשתי אצל היבואן לא קיבלתי חוברת ההוראות המורחבת אלא רק מדריך מהיר , פניתי פעמיים דרך האתר של סאני ופעם טלפונית בבקשה לקבל את המדריך המורחב (שמשום מה לא היה בערכה) ודיברתי - כתבתי לעצמי כי לא זכיתי לא למדריך ולא לתשובה אז השאלה מדוע להזמין אצל היבואן לשלם יותר ולא לקבל דברים בסיסיים .
מוצר:
טלפון סלולרי S3 GT-I9300
שם:
tayseer
תאריך:
16/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
3
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
יש לציין שהזמנה בוצעה באתר של החברה האתר נח וגם ביצוח הזמנה היה נוח המוצר הגיע לפי מועד הספקה עם שלוח עד הבית
מוצר:
טלפון סלולרי note 3
שם:
meital
תאריך:
15/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
חוויה מצוינת. שירות זריז ואמין. מרגע תחילת ההזמנה ועד לקבלת המכשיר קיבלתי מענה אנושי אמין וטוב.
כל הכבוד. יישר כח.
לקוחה מרוצה- לקוחה ממליצה.
מוצר:
סלולרי s4
שם:
יותם
תאריך:
09/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
שלום קניתי מהם טלפון כבר שפתחתי את הטלפון ראיתי שהוא מיוצר בויטנהם עבור סמסונג... ולא על ידי סמסונג עצמה!!! דבר שלא נאמר לי לפני הקנייה!!! בנוסף לכך הטלפון אחריי יום מתחתם!!! המלצה שלי היא לא לעז להתקרב לחניויות היבואן!!!מה גם שהביקורות פה באתר גרועות...
מוצר:
סלולרי note
שם:
מיכאל
תאריך:
29/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
אחריות לא קיימת בפועל. אדיף לקנות במקום אחרת. דורשים לשלם על תיקון המקשיר שבתקופת אחריות יצרן. לא קונה שוב בחנות הזאת. אדיף לקנות בחו"ל
מוצר:
טלפון סלולרי Note II
שם:
יעקב
תאריך:
09/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אתמול בבוקר את המכשיר וביקשתי שישמרו לי אחד נוסף עבור בני ואחזור אחהצ לא שמרו בכלל , היום בבוקר חיברתי את המכשיר למחשב והוא לא יכול להסתנכרן דיברתי עם התמיכה הטכנית של סאני היבואנים והתומך מתן אמר שלדעתו המכשיר לא תקין , ביקשתי להחליפו באחר , להזכירכם קניתי אותו אתמול בשעה 11 בבוקר בתחילה אמרה לי תומכת מסאני שאולי יחליפו אותו בסניף פתח תקווה , ולבסוף נתנו לי להבין כי לא יחליפו אותו אלא באישור המעבדה , ממש לא ברור לי העניין המכשיר חדש לחלוטין ללא סריטה שמור כמעט בצמר גפן, המוכרים בחנות בקניון החדש בפולג עיר ימים אמרו שזה הנוהל הם כמובן לא סומכים עליי ועל המילה שלי אבל אני נאלץ לסמוך על המעבדה שלהם שיכולה לומר כל דבר בנוסף אמרו שזה יקח עד 7 ימי עסקים בינתיים נתנו לי מכשיר קטן ומצוקמק והחתימו אותי על התחייבות לשלם להם 500 שח במקרה ולא אחזיר אותו בזמן שהם לקחו ממני מכשיר ששילמתי עליו אתמול 3700 שח כולל נרתיק יצאתי המום מהחנות הזאת מבויש ונכלם , בנוסף אי אפשר להתקשר לאדונים הנכבדים האלה אלא לשרות הלקוחות בלבד שאמורים למסור להם שהתקשרתי והם אמורים לחזור אליי בבוקר היום זה לא קרה הם פשוט לא חזרו אליי. בנוסף תומכת טכנית שלהם בשם אליס כמדומני הבטיחה לחזור אליי תוך שעה עבר יום שלם והיא כמובן לא חזרה. בקומה למעלה נמצאת חנות של הייפר שם קניתי מכשיר אחר שלצערי היה תקול מזל רע שרודף אותי שבוע וחצי , אולם שם זיכו אותי במקום בביטול עיסקה ללא ניד עפעף כל הכבוד להם. לחנות סמסונג אחזור אך ורק כדי לקחת מכשיר חדש או לחילופין ביטול עיסקה או אם לא יסכימו תביעה משפטית בבית משפט לתביעות קטנות
מוצר:
גלקסי אס 4 גלקסי אס 4
שם:
liorra3
תאריך:
06/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אתר מדהים, ויזאולי וכולל את כל המידע שרק צריך - קל מאוד להזמין. המוצר הגיע עם שליח אחרי שלושה ימים! חיסרון - סטטוס ההזמנה לא מתעדכן באתר. אחריות מקורית של יבואן.
מוצר:
מכשיר סלולרי GT-S5511T
שם:
אור
תאריך:
26/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
3
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 20.2.2013, הזמנתי דרך האתר מכשיר פשוט, הזמנה הייתה קלה ונוחה ובנוסף ניתן לפרוס לעד 24 תשלומים ללא ריבית!כמו כן המכשיר מגיעה עם שנתיים אחריות. היום (ה26.2.2013) המכשיר הגיעה לפני הזמן עם שליח עד הבית!! (ללא תוספת תשלום) וכמובן שהגיעה באריזה מקורית שלא נפתחה. בקיצור מי שרוצה לקנות סמסונג - ממליץ מאוד לקנות שם, אין כמו לקנות היבואן הרישמי
מוצר:
סלולרי E1195
שם:
Yotam
תאריך:
25/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
שלום קניתי בסמסונג בדיזינגוף סנטר אישית מאוד לא אהבתי את השירות בחנות והיחס בחנות במיוחד אחריי הקנייהמחירים בשמיים!!!(הרבה יותר גבוהים ממחיר המינימום בזאפ!!!) היחס בחנות אחריי הקנייה לפי דעתי הוא פשוט בושה!!!המלצה אישית שלי למי שחשוב לו הכסף שלו,לא לקנות שם! היחס בחנות לפני הקנייה ואחרי קנייה הוא יחס שונה לגמריי... המלצה שלי לא לקנות שם... יש חנויות עם מחירים הרבה יותר זולים... ואולי גם יחס אחר!!!עדיף להימנע מקנייה אצל היבואן...
מוצר:
סלולרי note
שם:
Vlad
תאריך:
17/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה כמו תמיד קלה ומהירה, אבל אחרי שמשלמים ההרגשה שקניתי בדוכן בתחנה מרכזית. התחייבו ל 7 ימים לתאם משלוח, אחרי 10 ימים וכבר אני התייאשתי ומנסה להשיג אותם בעצמי אבל אין מוקד שאפשר להתקשר(יש טלפון, אבל אין מענה רק תא קולי), מהמייל לא חוזרים, בקיצור מרגיש ששכחו ממני - במקרה הטוב - או פשוט מתעלמים - במקרה הרע. לא הייתי רוצה להיכנס לקלישאות האלה, אבל לא זוכר מתי פעם אחרונה חברה ישראלית כאן נתנה שירות ויחס נורמאלי, ואני לא מדבר על פינוקים, אלא לעמוד בהתחייבויות הבסיסיות ביותר שהם עצמם מכריזים עליהם. וסקיילאקס(נציגת סמסונג) לצערי התבררה במובן הזה כמו כולם. הרגשה רעה, רעה מאוד כשאי אפשר לסמוך על ספקים.