דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חשמל ואלקטרוניקה (תל אביב) (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
הקונטיינר מהיצרן לצרכן
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2013
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בהקונטיינר ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
495
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
361
6
128
נמצאו 495 חוות דעת גולשים על הקונטיינר
תמונת משתמש
שם:
a.0543377960
תאריך:
01/10/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עלללל הפניםם מזמנים מוצר מקבלים משהו אחר מנתקים בפנים חצופים מנסיון אישי לא יזמין שוב ולא ממליץ
תגובת החנות:
לקוח המין מקפיא אמבסדור ב 1700 שח
המוצר הוסר מזאפ ולא היה ליבואן
הוצע ללקוח ללא תוספת תשלום מקפיא 7 מגירות נורמנדה שעולה עוד 500 שח
לקוח התחיל לצרוח למרות שהוצע לא כפיצוי ללא תוספת תשלום!!!!!!!!!!!!!!!!!
מוצר:
מקפיא 7 מגירות
בתאריך 27/12/2021 הוחלפה הבעלות לחנות זו
תמונת משתמש
שם:
Hofit
תאריך:
30/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך ההזמנה של המדיח היה תקין, אבל כל מה שקשור לתיאום עם טכנאי היה מתחת לכל ביקורת ללא לקיחת אחריות. כשפנינו לתאם טכנאי אמרו לנו שיצרו איתנו קשר ביום יומיים הקרובים, בפועל לקח שבוע של המתנה, טלפונים חוזרים ותחנונים כדי שיגיע טכנאי..(שבסוף גם גרם לנזילה) שום לקיחת אחריות.
תגובת החנות:
לקוחות צריכים להבין שאנחנו כחנות סיפקנו בזמן וכל תהליך תיאום טכנאי הינו מול חברת השירות
מרגע שהלקוח דיבר איתנו תיאמנו לו טכנאי תוך יום
מכיוון שללקוחות אין פלטפורמה אחרת לכתוב הם מוציאים עלינו כחנות את העצבים שלא בצדק
מוצר:
מדיח
תמונת משתמש
שם:
tssailrs
תאריך:
19/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנה מזגן בחנות. כעבור שעה החלטתי לבטל את העסקה. בקושי קיבל תשובה ברורה ואישור לבטל. בתוך שלוש שעות היה בטלפון בקשר לביטול. (אך בוטל פחות משעה לאחר העסקה.). הם גם דרשו לשלם 100 שקל. (מצב שבעה ימים בשבוע, יש להם את פרטי הוויזה שלי) מאוד לא מרוצים ומוטרדים מהשירות.
תגובת החנות:
שלקוח מזמין מוצר באתר ורוצה לבטל 6 שעות לאחר ההזמנה כאשר המוצר כבר נאסף על ידי חברת ציטה יש דמי ביטול
לבסוף הלקוח לא חוייב ועוד מצא לנכון להכפיש אותנו

מוצר:
‏מזגן נייד Familyline FSAH15
תמונת משתמש
שם:
עדי
תאריך:
12/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקרר מהקונטיינר בעת ההזמנה הנציג אמר שיש במלאי הוספתי כסף לשירות אקספרס תוך 24 שעות והמקרר לא הגיע גם אחרי שלושה ימים . אפילו לא טרחו להתקשר וליידע ממש כלום ןבסוף מסתבר שאין להם במלאי וסיפורים כאלה ואחרים. לא מומלץ בכלל . שירות גרוע!!!!!
מוצר:
מקרר שארפמ4 דלתות
תמונת משתמש
שם:
mariasgo
תאריך:
29/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר נרכש באתר האינטרנט של החברה GM-3101 מבית תרמי שיאצו עיסוי מזרן . הרכישה הייתה פשוטה וקלה. נשלחו קבלות ועדכונים למייל. הגיע מאוד מהר באריזתו המקורית.
מוצר:
GM-3101 מבית תרמי שיאצו עיסוי מזרן
תמונת משתמש
שם:
Nettaa
תאריך:
20/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומצויין, מחיר אטרקטיבי, אספקה סופר מהירה, ומכונת כביסה מדהימה. אני אקנה בשמחה שוב וממליצה בחום!
מוצר:
Bosch WAU28PH9GB
תמונת משתמש
שם:
valia.sa
תאריך:
17/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מתחת לכל ביקורת, עיכובים במשלוחים, מפרסמים מוצרים שלא נמצאים במלאי, נותני שירות שלא יודעים לתת שירות או לשוחח עם הלקוח. המלצה הכי חמה הלא להתקרב.
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה רדיאטור של המילטון שנאמר לנו שאין במלאי והוא הוסר מיידית מהאתר
הלקוחה קיבלה רדיאטור של זק"ש מוגן שעולה 100 שח יותר מבלי להוסיף כסף ובאותו היום בו הודיעה לנו שלא תואם לה הרדיאטור של המילטון
בשורה התחתונה היא קיבלה תוך 3 ימים רדיאטור במחיר כמעט כפול ממה ששילמה ללא תופסת תשלום
הלקוחה הצליחה גם לריב עם הנהג שסיפק לה את המוצר
נראה שיש לה להלין רק על עצמה ולא על אף אחד אחר
מוצר:
רדיאטור HEMILTON HEM911 המילטון
תמונת משתמש
שם:
moran.sh
תאריך:
13/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשנו מקום בו אנחנו יכולות להזמין מוצרים עם משלוח עתידי. זה היה אחד המקומות הבודדים שאפשרו זאת כך יכולנו להינות גם ממחירי המבצע של הבלאק פריידי וגם לקבל את זה בזמן של מעבר הדירה ישירות לדירה החדשה. גם כאשר הזזנו את תאריך הכניסה היה מאוד פשוט להתקשר ולהודיע על שינוי התאריך להובלה.
מוצר:
LAV 705 GB Masimo דגם מ"ס 70 זכוכית להבות 5 גז כיר
תמונת משתמש
שם:
Elior
תאריך:
13/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לוודא שהמוצר במלאי לאחר ביצוע ההזמנה (לאור הדחיפות בצורך לקבלו, כפי שהוסבר לנציגה) וזאת אמרה לי ש"לא תהיה בעיה". יום למחרת כבר התקשרו להודיע לי שאין במלאי והציעו לי מוצר חלופי, סרבתי וביקשתי זיכוי מלא. מכאן התחילה מסכת עינויים של שבועיים שמבטיחים לי מידי שיחה כי ה"זיכוי יבוצע בהקדם" ו"תראה את הזיכוי בתוך שעה באשראי". מיותר לציין שעד שלא ציינתי שהשיחה מוקלטת ואני דורש זיכוי באופן מיידי בזמן שאני על הקו, לא העבירו אותי להנה"ח לזיכוי מיידי.
תגובת החנות:
אם מתקשרים ללקוחה לקחת 4 פעמים כרטיס אשראי שהיא שילמה וכל פעם היא בממתינה או לא עונה
ואם הלקוחה מתקשרת אחרי השעה 16:00 שהמנהל חשבונות כבר לא נמצא למרות שנאמר לה שהנהלת חשבונות עד השעה 16:00 אז בלתי אפשר להוציא את הזיכוי .
בשניה שנתנה למנהל חשבונות את פרטי האשראי שלה היא זוכתה .
לגבי התנור פחות משעה לאחר ביצוע ההזמנה נאמר ללקוחה שמוצר לא במלאי אצל היבואן ושהוא הוסר מיידת מהאתר
בטלפון נאמר ללקוחה כי יש יחידות בודדות ובאמת היו
בתקופה זו של הקורונה יש מחסור עצום במלאים ומלאי שזמין לשניה מסויימת לא זמין כבר אחרי כמה שעות
הלקוחה ביצעה הזמנה באתר יומיים אחרי שהתקשרה לחנות
מוצר:
תנור בנוי פירוליטי Sauter SBI7575 IXP נירוסטה
תמונת משתמש
שם:
yair.sharon10
תאריך:
04/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתר נוח לתפעול ושירות טלפוני מצוין. חברת השליחויות YDM היתה זריזה והמעקב אחרי המשלוח פשוט ויעיל. הזמנתי 2 רדיאטורים ותנור מקלחת. אחרי 4 ימים הגיע רדיאטור אחד בלבד והתנור. היה כבר יום חמישי ועד יום ראשון לא היה עם מי לדבר. ניסית גם בחברת השליחויות ואז הבנתי שההזמנה חולקה לשני דרופים (ובאמת קיבלתי שני מספרי משלוח) והשני בושש מלבוא. אתמול נאמר לי על ידי נציגה חביבה ביותר וסבלנית שהפריט בדיוק נכנס למלאי ונשלח אלי. נוטה להאמין שיגיע בהקדם. עצה קטנה לשיפור - אם חסר מוצר במלאי ונשלחים רק חלק מהפריטים בהזמנה, כדאי לעדכן את הלקוח מראש. אבל באמת בקטנה. היתה חווית רכישה טובה פלוס בעיקר בזכות השירות והטיפול בתקלה
מוצר:
רדיאטור 14 צלעות זק"ש Sachs EF-14 מתקן לחות, תנור אמבטיה אינפרא זק"ש
תמונת משתמש
שם:
natan
תאריך:
25/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי תנור אפייה BOSCH דגם HBG675BW1 לאחר שדגם קודם אזל מן המלאי המיידי.במקום זאת הוצע לי לרכוש את התנור לעיל בהנחה מסויימת,והסכמתי.התנור הגיע תוך יומיים. (20/19/11),נכון להיום,כמובן ,מדובר בתנור חדש לגמרי,אבל בינתיים,הפעלתי אותו מספר פעמים והוא פעל היטב, ואני מרוצה מאד מן הרכישה.
מוצר:
תנור אפייה BOSCH HBG675BW1
תמונת משתמש
שם:
shiratal
תאריך:
19/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו דרך הטלפון תנור אפיה משולב 90 ס"מ. איש המכירות נחום היה אדיב ומקצועי, עזר לנו, בסבלנות רבה, לבחור במוצר המתאים ביותר עבורנו ובמחיר מצוין יחסית למתחרים. התנור הגיע כעבור שלושה ימים, המובילים היו נחמדים ועדינים. במשלוח חסרה תבנית, גיא משירות הלקוחות בירר עבורנו את העניין בנעימות ובהבנה, והבטיח להשלים את החסר. שאפו ותודה רבה!
מוצר:
Masimo 9060ix
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
13/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה של שולחן וספרייה. כתוב באתר שהמשלוח חינם ואספקה תוך 14 ימי עסקים . התקשרו אליי מחברת ההובלות לעדכן שהמשלוח עולה 120 שקל וזה יגיע תוך 21 ימי עסקים. אמרתי להם שבאתר כתוב שהמשלוח חינם ואם המשלוח עולה כסף שיבטלו. הוא אמר שהוא יכול לבטל אבל יעלה לי דמי ביטול של 5%.
אל תתקרבו לחנות!!!
תגובת החנות:
משלוח תוך 14 ימי עסיקם וכך נאמר ללקוח
כתוב בדף מוצר בענק ב 4 מקומות שונים שהובלה משלמים ישירות למוביל במזומן
בסופו של יום הלקוח זוכה במלא ללא דמי ביטול
מוצר:
שולחן ספרייה צבע לבחירה אלון/פשתן דגם 613 רהיטי יראון
תמונת משתמש
שם:
Hagar
תאריך:
07/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מציעה לא להתקרב!!! חבל שלא קראתי לפני מחייבים אותך גם אם ביטלת אחרי שניה
חברה שלא מכבדת עצמה
תגובת החנות:
שלקוח מזמין מוצר באתר ומבצע תשלום
יש חיוב באשראי
כאשר לקוח רוצה לבטל יום אחרי יש דמי ביטול של 5% או 100 שח הנמוך מבינהם
במקרה שלה הלקוחה היא לא חוייבה ולמרות זאת מצאה לנכון להכפיש באינטרנט
מבדיקה בגוגל ובפייסבוק נראה בבירור שיש ללקוחה תחביב להקניט חנויות ועסקים בארץ ובעולם
מוצר:
כיריים סול
תמונת משתמש
שם:
אהרון
תאריך:
04/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכישה מהירה יחס אישי למופת מצד כל נציגי החברה שירות מהיר והספקה מהירה פשוט נשארתי בהלם כאילו היו ליד פתח ביתי ומיד מסרו לי את המוצר אין ספק שכל קניותיי באם ישנם בחברה ארכוש דרכם ממליץ בחום ובהערכה לכל
מוצר:
מקרר
תמונת משתמש
שם:
yoav.amster
תאריך:
28/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקנייה הייתה טובה
אבל עד שהמוצר הגיע עבר מעבר לזמן המובטח ולא נתנו תשובה חד משעמית מתי יגיע
תגובת החנות:
היה עיכוב ביום עסקים אחד שנגרם כתוצאה מהיבואן
ההזמנה נשלחה במועד
בחודש האחרון יש המון עיכובים עם כל היבואנים
מוצר:
Sauter MW440S ליטר 20 דיגיטלי מיקרוגל
תמונת משתמש
שם:
Yaniv
תאריך:
21/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 18 באוקטובר רכשתי טלויזיה.
נאמר לי שיצרו עימי קשר לגבי המשלוח עד 4 ימי עסקים.
היום אחרי שהתקשרתי להזכיר להם שאנחנו בארבעה ימי עסקים חזרו אלי מחברת השליחויות והציבו בפניי עובדה.
מחר בין השעות 11:20 - 13:20.
פשוט ככה
אין התחשבות שאנשים חזרו לעבודה אחרי סגר ומצפים מהם לקחת חצי יום חופש על מנת לקבל את הטלויזיה.
אני קונה מוצרי חשמל מעולם לא נתקלתי באטימות כזאת ואני מקבל לא מעט שליחויות אלי הביתה.
תודה לקונטיינר אותי לא תראו יותר.
תגובת החנות:
לקוח מזמין טלויזיה ביום שני בערב כך שזה נחשב יום שלישי
מקבל בשישי של אותו שבוע אחרי שלא ענה פעמיים לתיאום
ועוד מעז להתלונן במקום לפרגן ולשבח
רק בריאות
מוצר:
טלויזיה 55 אינץ פוגיקום
תמונת משתמש
שם:
baron.shay
תאריך:
20/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בהקונטינר תנור משולב כיריים חשמליים, השרות מעולה, ראוי שישמש דוגמא ומופת לכל נותני השרות בארץ, הטלפניות מקצועיות ומציגות מידע שטכנאי 50 שנה יוכל להתגאות בו, שאפו ענק
מוצר:
תנור משולב כיריים חשמליים schaub lorenz
תמונת משתמש
שם:
Yehiel
תאריך:
26/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי קנייה טלפונית.
שירות אדיב, הגיע הרבה יותר משהובטח.
הטלוויזיה הגיעה תוך פחות מיומיים.
.
מוצר:
טלווזיה 50 אינץ סמסונג
תמונת משתמש
שם:
Lee
תאריך:
24/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום שני בבוקרהתקשרתי לקונטיינר, רן ענה לי באופן אישי (אני חושב שזה הבעלים של החברה) ועוד נתן לי את הטלפון שלו כדי שאני אחזור אליו מאוחר יותר להזמין ישירות, בצהריים ביקשתי להזמין את המקרר של סמסונג שראיתי באתר (חשוב לציין 1000 שח מתחת למחיר הכי נמוך שהיה בזאפ למקרר הזה), הכל היה ענייני מהיר ויעיל ועוד ציינתי שאישתי בהריון ואשמח לקבל את המקרר כמה שיותר מהר, היום (שלושה ימים אחרי ולפני המועד) קיבלתי את המקרר הביתה,

חשוב גם לדעת לפרגן, יצא לי לקנות מוצר במחיר הכי זול שיש (ועשיתי סקר שוק) שהגיע מהר, כולל פינוי של המקרר הישן (המשלוח היה חינם),

אז רק רציתי להגיד תודה :)
מוצר:
מקרר מקפיא עליון 615 ליטר Samsung RT58K7360
תמונת משתמש
שם:
naftalyovadia2020
תאריך:
21/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום שישי ערב ראש השנה ב- 18.9.2020 היזמנתי דרך האינטרנט מהקונטיינר טלבזיה 32 אינטש גי וי סי, עלי לציין שקיבלתי שרות מעולה מנציג החברה נחום, שהקדיש לי זמן לשאלות שלי, ועוד יתרה מכך ביום שני לאחר החג בבקר התקשר אלי המוביל שחר שהוא יגיע אלי תוך חצי שעה, ואכן הוא הגיע בדיוק בזמן, וזאת היתה הפתעה טובה, יתר על כן עלי לציין את שחר לטובה שהוא בן יתר ברצונו החופשי מבלי שביקשתי ממנו ,תלה את הטלוזיה והפעיל אותו, לשביעות רצוני המלאה, על כל זאת מגיע ישר כח לחברת הקונטיינר, ולעומד בראשה,ולעובדים שלו המסורים לעבודתם, על השרות שהם נותנים ללקוחות שלהם, ועל זה נאמר "שלח לחמך על פני המים כי ברוב הימים תמצאהו" ועל כן החלטתי ב"נ להיות לקוח קבוע של החברה, ולא רק זאת אלא גם להמליץ לאחרים לעשות כן. שנה טובה לחברה ולעובדיה.
מוצר:
טלוזיה 32" ג'י וי סי
תמונת משתמש
שם:
Adi
תאריך:
14/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתר כתוב משלוח עד 4 ימים ...בפועל היום 14.9 ועדיין לא קיבלתי.התקשרתי מספר פעםים וכל פעם תירוץ אחר...פעם קורונה , פעם חברת השליחויות..אכזבה
תגובת החנות:
כתוב במפרוש באתר וגם נאמר ללקוח טלפונית לפני מועד ביצוע ההזמנה כי בשבוע של ראש השנה משלוחים עלולים להתעכב עד 7 ימי עסקים
בפועל הלקוח קיבל את המוצר אחרי 5 ימי עסקים
לא מובן על מה ולמה הלקוח מוצא לנכון לכתוב ביקורת בזאפ
מוצר:
מצבר קטן למערכת אזעקה , משחק שולחן כדורגל לילדים
תמונת משתמש
שם:
zamir
תאריך:
13/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט אין מילים - מחיר המוצר, אדיבות המוכר נחום ואספקת המוצר בזמן קצר ביותר.

מומלץ ביותר
מוצר:
כיריים אינדוקציה מתוצרת "זנוסי" ZIT647OCB
תמונת משתמש
שם:
shahakfam
תאריך:
09/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לראשונה בחיי רכשתי מוצר מהחברה הזו וזאת גם הפעם האחרונה. הזמנתי דגם מייבש והגיע אליי דגם אחר שמצאתי באתרים אחרים במחיר זול יותר. לא עניין את החברה שאייני מעוניינת בדגם אחר ואף סירבו לזכות אותי או לקחת את המייבש בחזרה.
למרות סבלנותי הרבה וההמתנה למענה סביר , השירות בחברה היה לעגני ומתחמק.
אני פה לא אקנה יותר.
תגובת החנות:
הלקוחה קיבלה בדיוק את המייבש שהזמינה
באספקה מיידית תוך 24 שעות!!!
אחרי שהמייבש היה אצלה בבית היא ביקשה שנזכה אותה במחיר שפרסמה את המייבש בסכום נמוך יותר למרות שבבדיקה מעמיקה שעשינו מצאנו כי לאותה חנות אין את המייבש במלאי.
בנוסף גם הסברנו ללקוחה כי אינה יכולה לנסות לעשוק אותנו ולעשות עושר שלא במשפט אחרי שהמוצר אצלה בבית.
ניסינו לדבר עם הלקוחה בצורה הגיונית אבל זה היה כמו לדבר לקיר
מוצר:
WTG86401PL
תמונת משתמש
שם:
ESHKOLIG
תאריך:
02/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי נייד . התקשורת היתה מצויינת. המשלוח הגיע בתיאום מירבי. מומלץ בחום. יחס אדיב מהיר ויעיל
מוצר:
Geemarc CL8500 3G
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply