המוצר מעולם לא הגיע אלי. למרות התחייבות המוכר שיגיע בתוך 7 ימי עסקים. לא קיבלתי חשבונית בעבור הרכישה. וחמור יותר מהכל שהחיוב בוצע. בושה.
מוצר:
בלנדר 48380
שם:
Nirhayun
תאריך:
11/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את השואב לאחר שהובטח לי שהוא יגיע תוך 7 ימי עסקים. בפועל הוא לא הגיע כלל. התקשרתי לחנות מספר פעמים ודיברתי עם הבעלים אלי למעלה מ - 10 פעמים תוך הבטחה שהמוצר מגיע אלי תוך כמה ימים. לבסוף התייאשתי ועירבתי את דוד שלי שהוא שוטר שהיה צריך להגיע לחנות ולאסוף את השואב בעצמו. השירות הוא מתחת לכל ביקורת ואני ממליץ להתרחק מהחנות כמו מאש. עדיף לשלם עוד כמה עשרות שקלים ולא להתמודד איתם.
תגובת החנות:
עידכנו את הלקוח שהמוצר מתעכב . הוא בחר להמתין וקיבל מחיר מאות שקלים מתחת לשוק . הלקוח בחר אסוף לבד וקיבל ם פיצויי על ההמתנה . חג שמח לכל בית ישראל
מוצר:
שואב אבק VR6270LVM
שם:
ilan
תאריך:
17/04/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מכשיר הגיע בדרך מוזרה, (מכולת מקומית, לא הובהר לי שירות כזה) לאחר גבול ששת ימי משלוח לפי האתר עם פגמים, חלודה, טביעת מדבקות (מוצר תצוגה?), תקשורת עם ספק קשה. הבטיח להחליף אחרי החג , אך זה מלווה בקשיי תקשורת. באתר כתוב 3 שנות אחריות, הגיע ללא תעודת אחריות בכלל. למרות החלפת מיילים עם הבטחה להחלפת המוצר , לא התקיים דבר,
תגובת החנות:
המכשיר הגיע דרך הדואר תוך 5 ימים . לטענת הלקוח הגיע עם פגמים קלים . עקב הלחץ של החג אושר ללקוח להשתמש במכשיר והמכשיר הוחלף . חג שמח .
מוצר:
מצנם (טוסטר) TT848
שם:
Pinchas
תאריך:
06/04/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 4/8/14 רכשתי קומקום דרך האינטרנט וקיבלתי מייל אישור. לאחר מספר ימים קיבלתי טלפון מהחנות שאין את הצבע והסכמתי לקבל צבע אחר. יום לאחר מכן קיבלתי מספר רשום לדואר לצורך מעקב. לאחר כמה ימים החבילה חזרה לסניף הדואר בהרצל רחובות. לאחר שיחות עם המוכר, הוא טען שתיקן את הכתובת ושלח. ואף אחת מהפעמים על פי המעקב דבר הדואר לא הגיע אליי. זה חזר פעם שניה לקחובות ואפילו לא נדרש. בשורה התחתונה אני לא קיבלתי את המוצר. פניתי למוכר בחנות שטען לא פעם ולא פעמיים שזיכה אותי, שידבר עם הרואה חשבון, שיש לו אישור לזיכוי וישראכרט ולא כלום. בדקתי עם ישראכרט מספר פעמים ולא היה שום זיכוי. לאחר חודשיים וחצי של ערבובים מצד המוכר, פניתי למועצה לצרכנות שאף להם לקח זמן לקבל תגובה מהמוכר. רק בחודש ינואר 2015 לאחר שהמועצה הישראלית לצרכנות קיבלו תגובה הם אמרו לי להתקשר למוכר. ללא כל שאלות או טענות או מענות מצד המוכר התבקשתי לתת את פרטי האשראי לזיכוי, ואכן יום לאחר מכן ראיתי זיכוי.
מוצר:
קומקום חשמלי 43826
שם:
chasya
תאריך:
02/04/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מיקסר שהנתונים בפועל לא תאמו את המציאות, החזרתי את המוצר וחשבתי שכספי הוחזר לי, לאחר ככמה חודשים הסתבר ששום כסף לא הוחזר! יותר מחודש רדפתי אחריהם שיזכו אותי, הם לא לקחו שום אחריות! בעל החנות שיקר, אמר לי לפחות 3 פעמים.. שעוד שעה הוא עושה שולח לי את הביטול(ש"נעשה" כבר...) בפועל הוא לא עשה כלום!!! בסוף הוא עוד צעק עלי כי העזתי להחזיר את המוצר!!! סיכום בעלי חנות שגובים כסף בלי שום תקלות אבל כשהם צריכים להחזיר, לאין שם ולו טיפת מוטיבציה להחזיר את הכסףי ( בעיקר בעל החנות) פשוט שירות גרוע! לא אמינים! ממש לא ממליצה ולאו רק בגלל היחס שלהם ללקוח
מוצר:
מיקסר km260
שם:
mmm
תאריך:
19/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה בוצעה בהצלחה ובקלות, המשלוח הגיע מספר ימים לאחר מכן, אבל לא הדגם הנכון!!! ומכאן הסטוריה.. עבר קצת יותר מחודש וחצי עד שבפועל קיבלנו את השואב הנכון והוחזר השואב הקודם. הסכום הנקוב על החשבונית לא תאם את הסכום של ההזמנה, השואב שהגיע בפועל היה מדגם פחות טוב ממה שהזמנו, והכי גרוע שנאלצנו לבצע עשרות טלפונים בהם טרטרו אותנו מחברת שליחויות אחת לשניה (שלאחר בדיקה בחברות השליחות לא היה זכר לכך שהחברה הזמינה משלוח), לעומת זאת בחברה טענו שהתקשרו (!?!) ולא היה מענה.. שהשליח היה ונסע... ועוד כהנה וכהנה... רק לאחר איומים בפרסום ברשתות חברתיות ופניה לעיתונות, השואב הגיע (ללא חברת שליחויות מסודרת) על ידי עובד בחברה בשעה 21:00 בערב!
תגובת החנות:
הלקוח הזמין את המוצר הנ"ל וביקש להחליפו , המוצר הוחלף לשביעות הלקוח . תודה .
מוצר:
שואב אבק GR557
שם:
אסתי כהן
תאריך:
15/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אינני נוהגת אף פעם לרשום תגובות אך הפעם אני ממליצה בחום!!הזמנתי טאבלט ב12/3/15 10הינצ' המוכרת הייתה אדיבה ומסרה פרטים בסבלנות.רציתי להפתיע את הילד ולמרות שמשלוח לוקח 5 ימים הדגשתי שמדובר ביומולדת ולהפתעתי הסכימו להביא לי במיוחד יום למחרת!!תודה רבה אני בהחלט ממליצה בחום!אחלה מחיר,אחלה שירות
מוצר:
טאבלט ak8457
שם:
zandberg
תאריך:
09/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קנית מוצר שהגיע אחרי יותר משבועיים. לא ההיתי מרוצה מביצועיו ובקשתי להחליפו במוצר אחר. תחילה סרבו ואחרי שאיימתי בפניה לתקשורת הריצו אותי הלוך ושוב. הרבה טלפונים לתזכורת כולל הרבה טלפונים למשלוח חשבונית שצריך לצורך קבלת אחריות.
מוצר:
שואב אבק DC28C Multifloor
שם:
ברק
תאריך:
08/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המעבד מזון דרך האתר ב15.2 שילמתי על משלוח מהיר ואמרו לי שזה יגיע באפילו פחות מ5 ימים עסקים להם התחייבו,כמובן שבפועל לקח להם שבועיים ולא רק שהם איחרו הם גם שלחו מוצר אחר,מעבד מזון שעולה פחות כסף ולא את הדגם שהזמנתי. הם מתעלמים מכל הפניות שלי ובעל החנות אמר שביום ראשון זה יגיע,כמובן שכלום לא קרה ביום ראשון. לא להזמין מהם בשום צורה ואופן! אני פונה לאגודה למען הצרכן לקבל את כספי בחזרה.
תגובת החנות:
הדגם שהלקוח הזמין זה מה שהוא קיבל . אם הוא רוצה להחליף הוא יכול , אפילו אחרי שהמוצר נפתח . מאשרים החלפה לכל לקוח . חג שמח .
מוצר:
מעבד מזון FP190
שם:
Ohad
תאריך:
22/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר כולל המשלוח המהיר (באתר רשום עד 6 ימיים עסקים למשלוח הרגיל, אבל בטלפון מתברר שעד 5 ימים זה המשלוח המהיר, והרגיל זה עד 10 ימים) בתוספת תשלום. הנציגה בטלפון המליצה לי על הזמנה טלפונית כי באתר ההזמנה יכולה "לא להגיע". בכל אופן לאחר מעל 14 ימיי עסקים שהמוצר לא הגיע (ולאחר לא מעט טלפונים בהם הבטיחו לי שכל יום הוא יגיע), החלטתי לבטל את ההזמנה. ב10/2/2015 ראיתי שלא הופיע שום זיכוי בכרטיס האשראי שלי. כמובן שניסיתי לתפוס טלפונית אך ללא הצלחה, ולבסוף השארתי פניה אלקטורנית באתר. ההזמנה בוצעה בתאריך 14/1/2015. מאז ועד היום לא התקבל שום מוצר ולא התקבל שום זיכוי. המלצה חמה שלי: לא לקנות משם!
מוצר:
רדיאטור EF12
שם:
Someone
תאריך:
20/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי קומקום חשמלי 43775 Morphy richards 1.5 ליטר דרך האתר של החנות. השליח הביא לי קומקום חשמלי 102000 Morphy richards 1.5 ליטר. במקום לבן קומקום ירוק. ניסיתי ליצור קשר עם החנות במייל ובטלפון אבל במשך חודש אף אחד לא ענה. לפני כמה ימים השגתי את אלי שעובד בחנות והוא הבטיח לבדוק את הנושא. מאז הוא לא חזר אלי וכשאני מתקשר הוא לא עונה. נשברתי...
שורה תחתונה, חווית הקניה הגרועה ביותר שחוויתי ב30 שנותיי. לא הייתי מתקרב לחנות הזו בחיים אם היתה לי ברירה.
תגובת החנות:
הצבע שהלקוח הזמין זה הצבע שהוא קיבל . אם הלקוח רוצה יכול להחליף צבע . הלקוח שוכח לציין שהחליף צבע כבר פעמיים באותו השבוע . מוזמן להגיע לחנות ולהחליף . תודה .
מוצר:
קומקום ומיחם 43775
שם:
MICHAL
תאריך:
22/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני כשבוע רכשתי מיקרוגל יונדאי מכני דגם 212 מאופק חשמל נהנתי נורא מהשירות! העובדת הייתה נינוחה נהדרת וסיפקה לי תשובות לכל שאלותיי לגבי המוצר עם סבלנות רבה.המחיר זול מאוד , הזול ביותר שראיתי. המישלוח הגיע בזמן שנקבע בדיוק לא מאוחר יותר ולא מוקדם יותר. התרשמתי מאוד ובהחלט אקנה משם בפעם הבאה!
מוצר:
מיקרוגל 212
שם:
שלום
תאריך:
17/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר חיפוש ממושך באינטרנט החלטתי לרכוש מיקסר מסוג KENWOD 770. בעקבות המלצה של חבר, בחרתי בחנות אופק חשמל לביצוע ההזמנה. בעת ההזמנה נאמר לי שהמוצר יגיע כעבור 6 ימים. לאחר 4 ימים התקשרו אלי מהחנות והודיעו שיתכן שיהיה איחור קל במסירה. למרות זאת, המוצר הגיע אלי כמתוכנן כעבור 6 ימים, באריזתו המקורית עם כל החלקים הנלווים. מבחינתי, האחריות שגילו בחנות והוגיעו על איחור אפשרי, מצביע על אמינות ואיכות שירות שאנו לא מורגלים אליה. ישר כוח והמשיכו במתן שירות מצוין.
מוצר:
מיקסר 770
שם:
תמיר
תאריך:
01/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
החברה התחייבה לספק את המוצר תוך 6 ימים לביתי. אך מרגע שמסרתי להם את פרטי כרטיס האשראי- הם פשוט נעלמו ולא ניתן היה להשיג אותם!!! אחרי כחודש וחצי שהטלויזיה שהזמנתי לא הגיעה הצלחתי סוף סוף להשיג את בעל החנות, אלי, בטלפון הוא אמר שיברר למה זה מתעכב ויחזור אלי עוד כמה דקות. כמובן שהוא לא חזר אלי בכלל. כעבור חודשיים של המתנה לא ויתרתי והתקשרתי שוב ושוב עד שמישהו ענה לי שם הוא אמר שמחר הטלויזיה בדרך אלי. למחרת חיכיתי כל היום בבית ולא הלכתי לעבודה ולבסוך שום טלויזיה לא הגיעה !! התקשרתי שוב והם לא ענו עד שהתייאשתי והשארתי הודעה שאני מבטל את העסקה. התקשרתי לחברת האשראי והם מיד ביטלו את העסקה, אבל אמרו שאת התשלומים שכבר ירדו לי מהחשבון לא יוכלו להחזיר אלא רק החברה עצמה... רק אחרי שערבתי את "אמון הציבור" ואת העמותה להגנת הצרכן הסכימה חברת "אופק חשמל" להחזיר לי את הכסף שנגבה עבור הטלויזיה שכאמור מעולם לא קיבלתי. בדיעבד קראתי ביקורות על החברה הזו וראיתי שאני לא הלקוח הראשון שמתלונן על שירות גרוע ויחס משפיל ואי עמידת החברה בתנאי הרכישה. מי שכספו ובריאותו חשובים לו- ימנע לקנות בחנות זו!!!
מוצר:
טלויזיה F6400
שם:
הילה
תאריך:
21/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ראשית עליי לציין את השירות האדיב והיחס הטוב של אלי. הוא מיד נענה ללבקשתי, בירר האם המוצר קיים ותוך יומיים המוצר הגיע אליי עם שליח (שאגב אפילו לא ביקשתי)! הזמנתי גם מיקסר, גם בלנדר תואם וגם מטחנת בשר ואני חייבת לציין שהמחירים שלו הם מבין ההוגנים בשוק (לאחר מחקר שעשיתי בנושא). בכל בקשה שהייתה לי נעניתי מהר ובחיוב הודות לזמינות של החנות! תודה לכם על אחלה חווית קניה.
מוצר:
מיקסר KMC570
שם:
Nava
תאריך:
21/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טוסטר אובן, לפני יומיים, למרות שכתוב שהמשלוח יגיע עד שישה ימים, המוצר הגיע תוך יומיים ישירות הביתה כפי שהובטח, שרות אדיב ואישי, אני יכולה לסכם את חוויית הקנייה כמוצלחת במיוחד.
מוצר:
טוסטר אובן 124
שם:
BJ
תאריך:
05/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 3/9 ביצעתי הזמנה דרך האתר, כשמופיע שם שההזמנה תגיע תוך 5 ימי עסקים. למחרת יצרו איתי קשר ולקחו את פרטי האשראי ואמרו לי שהמגהץ יגיע ב 10/9 עם שליח (הוספתי בשביל זה 20 ש"ח). זה לא הגיע, לא באותו יום ולא שבוע אחרי. בתאריך 23/9 יצרתי שוב קשר עם החנות, ולאחר כמה טלפונים הם התחילו להתנצל, ונתנו תאריך חדש 1/10 שאז המגהץ יגיע. אבל הוא לא הגיע. העובד בחנות הפיל את זה על המשלוחן, והבטיח לי שביום ראשון בערב 5/10, אחרי שהוא סוגר את החנות הוא מגיע אלי במיוחד להביא לי את זה. אבל הוא לא הגיע, ורק אחרי שהתקשרתי הוא אומר לי שסגרו את המחסן.... בינתיים אני מחכה...
תגובה על תגובת החנות: בידי מסמך המעיד על הזמנה ב-3/9 כך שהדבר לא ניתן לויכוח. באתר כתוב אספקה תוך 5 ימי עסקים ומשלוח חינם, בטלפון הובהר לי שהמשלוח חינם רק בדואר, אבל עם שליח זה תוספת של 20 ש"ח, הסכמתי לזה. ואחר כך העובד בחנות אמר לי שהייתה שביתה בדואר שליחים (אחרי כמעט חודש של המתנה). בבדיקה עם הדואר התברר שלא היה בכלל שביתה בדואר שליחים. העובד הציע שהוא יבוא אלי לבית במיוחד לאחר העבודה, אבל אחר כך סיפר לי שסגרו לו את המחסן והוא לא יכל לקחת (היה לו מספיק זמן לקחת מהמחסן במשך היום). וגם זה, הוא לא התקשר לומר לי, רק אחרי שאני התקשרתי כשהוא לא הגיע. כל הנסיונות שלי לדבר על הבעלים של החנות עלו בתוהו, ולכן ביטלתי את העיסקה, ואני מקוה שהם יגלו טיפה של ישרות ויחזירו את הכסף.
תגובת החנות:
הדברים לא נכונים . הלקוח רכש לפני שבועיים . זמן האספקה למוצר זה הוא 14 ימי עסקים . ישנה שביתה בדואר שנמשכת כבר זמן. אחד העובדים התנדב להביא ללקוח את המוצר הביתה , הלקוח צריך להגיד תודה ולא רק להתלונן שאיחרו לו. יש חגים. חג שמח לכל בית ישראל .
מוצר:
מגהץ GV5225
שם:
חזי
תאריך:
21/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בטלפון לפני שבועיים מעבד מזון אצל אופק חשמל. הנציג הודיע שישלח לי את המיקסר תוך שבוע. לאחר שבוע הגיע השליח עם מוצר בצבע שונה ממה שהזמנתי ובאריזה פתוחה. לא לקחתי את המכשיר והודעתי לחנות על הטעות. בחנות אמרו שיחזרו אלי.
מכיוון שלא חזרו אלי, פניתי שוב אל החנות בכתב ובקשתי לדעת היכן הדברים עומדים. ענו לי שידאגו לשליחת מוצר חלופי.
מאז, אני ממתין ולא מצליח ליצור קשר עם החנות. אין מענה. ניסיתי מעל 10 פעמים בכל שעות היום.
בנוסף, החברה לא מסרה לי מספר הזמנה ולא שלחה חשבונית במייל למרות שביקשתי בכתב ובע"פ כמה פעמים.
פשוט מחפיר. פעם ראשונה שאני נתקל בכזה דבר.
מוצר:
מעבד מזון CS5200XLD
שם:
אורלי
תאריך:
16/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרך האתר מיקסר של קיצן אייד צבע שקד , זהו צבע מיוחד ביותר . החנות השקיעה וחיפשה את הבצע ובסוף מצאה . ברצוני לציין שכל החנויות אמרו שאין ואפילו לא התאמצו לחפש . באופק חשמל התאמצו ומצאו בדיוק את הצבע שרציתי . ואפילו עמדו בזמן האספקה של 5 ימים !!!! . אין לי מילים , אלא פשוט להגיד תודה על ההשקעה . גם המחיר הכי זול וגם שירות מצויין ובזמן . זה היה מתנה ולכן הצבע היה חשוב תןדה . אין ספק שמצאתי לי ספק קבוע של מוצריי חשמל
מוצר:
מיקסר 150
שם:
תמר
תאריך:
13/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מיקסר של קיצ'נאייד אצל אופק חשמל בשל המחיר הנמוך. החברה התחייבה לשלוח לי את המיקסר תוך חמישה ימי עבודה, אך לבסוף גיליתי שהיא מתחייבת להעביר את המיקסר לחברת השליחויות תוך 5 ימי עבודה ולחברת השליחויות גם יש מס' ימי עבודה שצריך לחכות כדי לקבל את ההזמנה. החברה לא מסרה לי מספר הזמנה והתעכבה בשליחת החשבונית במייל (רציתי חשבונית כי אין הרגשה בטוחה בהזמנה מהחברה הזו), וכשהמיקסר סוף סוף הגיע החשבונית הייתה מודבקת לקופסא בצורה כל כך נוראית שהיא נקרעה לחתיכות קטנות כשניסיתי להוציא אותה. בנוסף, כשקיבלתי את המיקסר קיבלתי קופסה מרופטת וישנה ועליה מדבקה שכתוב עליה שהמכשיר הזה הוא מחנות העודפים. אני חייבת לציין שבמהלך ההזמנה שלי אף נציג של 'אופק חשמל' לא חשב להודיע לי שהמכשיר הוא מעודפים. סך הכל היו יותר מדי עיכובים ויותר מדי מקרים בהזמנה שלא גרמו לי לרצות לתת אמון שוב ב'אופק חשמל'. אני לא ממליצה לקנות אצלם.
בלחיצת עכבר הגעתי לחנות הנ"ל , אין דרך לתאר את האכפתיות ושרות הלקוחות שמזמן לא פגשתי. את כל הרכישות בעתיד אעשה דרך החנות הזאת. אלי.......אתה ענקקקק..הכי זול. הכי זול. הכי זול!!!!!! (קניתי גם שואב וגם מקרר סמסונג)
מוצר:
שואב אבק dc29
שם:
Shahar
תאריך:
04/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מיקרוגל מהאתר, חיכינו שבוע וחצי (למרות שהמשלוח היה אמור לארוך עד 5 ימי עסקים) ולא קיבלנו את המוצר. התקשרנו לקבל תשובות, החנות לא זמינה, וגם כאשר הגענו ושוחחנו עם האחראי- הוא הבטיח להחזיר תשובה, לקח פרטים ומעולם לא חזר אלינו. התקשרנו שוב ושוב, ולבסוף קיבלנו תשובה שהייתה טעות במחיר ונטען כי שלחו לנו הודעה על כך. מדובר בשקר, מעולם לא קיבלנו הודעה כזו.
עשו לעצמכם טובה ותתרחקו מלעשות עסקים עם החנות הזו, ישנם הרבה עסקים הגונים, חבל על הטרחה והזמן שתבזבזו.
אני מבין שיכולה לקרות טעות במחיר, אבל המינימום זה לעדכן שההזמנה בוטלה ולהציע חלופה סבירה. ולא לדבר על שירות הלקוחות שמתחת לכל ביקורת...
תגובת החנות:
בשישי- שבת היה מבצע על כל רכישה מקבלים מיקרוגל ב - 79 ש"ח . הלקוח ביצע הזמנה ביום שבת . הכרטיס אשראי של הלקוח לא כובד . אין זאת אשמת החנות שהכרטיס של הלקוח לא עובר על 79 ש"ח !!!!!!! רק לאחר כמה ימים הלקוח טוען שסידר את הכרטיס ועד אז כבר נגמר המלאי של המבצע . אין אנו אחראים למסגרות האשראי של הלקוחות . חבל שהלקוח מתעצבן ורושם דברים לא נכונים. לא מכובד . תודה אופק חשמל
מוצר:
מיקרוגל 425w
שם:
אנה
תאריך:
27/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
דבר ראשון והעיקר: שירות על הפנים קיניתי כריים אינדוקציה ב-11 ביולי בתנאי "שליח עד הבית עד 5 ימים". ב-20 ליולי כעבור 9 ימים מהזמנה התקשרתי לברר מה קורה עם משלוח שלי. ענו לי שאין המוצר המלאי ומצטערים, השליח בטוח יגיע ב-23 ליולי. יום שלם ישבתי בבית, חיכיתי לשליח. בערב תרחו להתקשר אלי ולהודיע שלצערם השליח לא יגיע היום, מחר - על בטוח. למחרת (24 ליולי) הוא באמת הגיע רק שאני לא הייתי בבית. אין דבר כזה שמתקשרים חצי שעה לפני הגעת השליח? היום, 27 ליולי, 16 ימים לאחר הזמנה סוף-סוף קיבלתי את הכריים שלי. עם רגלית שבורה לשלושה חלקים הארוזים בשקית ניילון בנפרד!!! לאחר שהתקשרתי לחנות קיבלתי הבטחה "אני מייד חוזר אליך" ואף אחד לא חזר עד הערב!
מוצר:
כיריים אינדוקציה HEM206
שם:
גולש
תאריך:
26/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
MrsShira
תאריך:
13/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השירות מרגע ההזמנה וקבלת הטובין הייתה קלה ומהירה. טרם יצא לי להשתמש במכשיר. אך ראוי לציין שהספק עמד בתנאי זמני המשלוח, אפילו שמדובר במס' ימים לפני פסח.