דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ריהוט גן וציוד קמפינג (לוד)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
גלאור
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2020
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בגלאור אונליין ?
1.24
ציון ממוצע
17
חוות דעת בשנה האחרונה
63
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
1
3 חודשים אחרונים
0
0
4
6 חודשים אחרונים
1
0
4
שנה אחרונה
1
0
16
כל הזמן
7
0
56
נמצאו 63 חוות דעת גולשים על גלאור אונליין
תמונת משתמש
שם:
r/s
תאריך:
05/01/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אל תתקרבו לחברה ואל תזמינו משם אף לא מוצר אחד, רכשתי כורסת טלוויזה בתאריך 7/11/2024 ועד היום 5/1/2025 טרם קיבלתי את ההזמנה. אין להם שמץ של מושג מתי הכורסא תגיע. זה בדרך הים - את מי זה מעניין? הבטיחו תוך 45 יום - לא דובים ולא יער. הם לא עונים ככ מהר לטלפון ולא למיילים ששלחתי. בקיצור עוגמת נפש. אל תתקרבו!!!
מוצר:
כורסת טלוויזיה בצבע אפור
תמונת משתמש
שם:
יעלה
תאריך:
15/12/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות נוראי. ממליצה להתרחק! הזמנתי את המוצר לפני יותר מחודשיים, וקיבלתי אותו רק שבוע שעבר. המוצר באיכות סבירה, לא יותר מזה. אבל מעולם לא חוויתי שירות גרוע כל כך. קניתי את המוצר בסניף וביקשתי לאסוף אותו מהסניף (באשקלון), והבהרתי למוכר את הנקודה הזאת מספר פעמים. משום מה כשדיברתי עם שירות לקוחות חודשיים לאחר ההזמנה, כשעדיין המוצר לא סופק, הם אמרו ש"איסוף עצמי" הכוונה להגיע למחסני החברה בלוד. אמרו שיבררו ויחזרו. כמובן שלא חזרו. התקשרתי שוב ובשירות הלקוחות לא היו מוכנים לעזור, ואף ניתקו שיחה בעודי מדברת. אמרו שיעבירו את הפניה לסניף, אבל אף אחד לא חזר אלי. ניגשתי לסניף, המוכר שם היה נחמד ואמר שיארגן לי משלוח עד הבית, אבל לאחר כמה שעות התקשר והתחרט ואמר שהמוצר יחכה לי בסניף בעוד כמה ימים. הודעתי באיזה יום אגיע לאסוף את המוצר. ביום המדובר הגעתי, ושם פגשתי את היחיד ברשת הזאת שנתן לי שירות טוב. הוא לא הכיר את הסיפור, אבל עזר לי לחפש את הארגז בסניף במשך חצי שעה. לא מצאנו את הארגז. נסעתי עם המוכר למחסן חשוך שנמצא במרחק שתי דקות נסיעה, חיפשנו את הארגז במשך חצי שעה נוספת לאור הפנסים של הטלפונים, ולא מצאנו אותו. בסופו של דבר הוא הצליח לארגן לי משלוח עד הבית, שהגיע חודשיים וחצי לאחר ההזמנה המקורית. לא ברור למה חברה שנותנת שירות כל כך מזעזע ממשיכה להתקיים
מוצר:
ארגז אחסון ליזה
תמונת משתמש
שם:
liorbsm
תאריך:
11/12/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות מהספק הזה.
אם רק היה ציון פחות מ-1 .
הזמנתי ריהוט גן , קיבלתי אישור לעסקה, ותואם לי מועד אספקת הריהוט לביתי.
יומיים לפני האספקה התקשרה הפקידה של הספק גלאור ואמרה שאין את המוצר שהזמנתי ולא יהיה אותו במלאי בעוד כשלושה חודשים.
כמובן דאגה להציע לי עסקה אחר , יקרה יותר.
ספק שסוגר עסקה, ומתאם אספקה, ואין לו מילה לשירות ואיכות אז לא קונים מספק כזה.
השם שלו פסול אצלי.
מוצר:
מערכת ישיבה ברצלונה דו צבע פחם
תמונת משתמש
שם:
שגיא
תאריך:
22/11/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב!!!!!!
כשאתה רוצה לקנות נותנים לך הכל, הנחות ומה שאתה לא רוצה, אבל עם אתה צריך עזרה אין עם מי לדבר, אין שירותי לקוחות, תשובה היחידה שיש לה זה אין לי דרך לעזור לך, והדיבור שלה מגעיל כמעט שברתי את הטלפון, לא לקנות מהחברה הזאת!!
מוצר:
מטבח גן פרימיום
תמונת משתמש
שם:
נווה השיש
תאריך:
03/09/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ מאוד יש מבחר מטורף
תמר עזרה לי מאוד גם במחיר בלקדם את ההזמנה. וגם בבחירת המוצר
שירות ברמה מאוד גבוהה
מוצר:
פינת ישיבה כורסת טלוויזיה
תמונת משתמש
שם:
ruben11669
תאריך:
16/07/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות לקוחות גרוע ביותר!!! לא להתקרב!!! סולם לבריכה הגיע תקול, ורק בגלל שלא נפתח 24 שעות לאחר מועד האספקה, סרבו להחליף!!
מעבר לכך, יומיים שלא ניתן היה להשיג אותם טלפונית למרות הודעות שהושארו.
לא להתקרב!!!
מוצר:
בריכה עלית
תמונת משתמש
שם:
8033773
תאריך:
04/07/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ.
תנסו לתפוס את השירות, בהצלחה…
ושתפסתי אומרים שאין אחריות על שמשיות. שמשייה שנפתחה 4 פעמים והמנואלה כשלה. לא נזק של רוח.
שכותבים ביקורת בפייסבוק אז הם חוסמים.
מוצר:
שמשיית צד
תמונת משתמש
שם:
ראמי
תאריך:
30/06/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מתחת לכל ביקורת. אחרי המתנה של שבוע וחצי ביטלתי את ההזמנה.
לפי האתר היבריכה הייתה במלאי, התברר שלא.
לא עונים לטלפונים.
מוצר:
בריכה מלבנית אולטרה 640X274X132 BESTWAY דגם 5612B
תמונת משתמש
שם:
זיו ועידית
תאריך:
19/06/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ניסיתי לברר טלפונית כדי לדעת אם המוצר בסניף, אך לא היתה תשובה.
נסעתי לסניף קרוב, שכמובן הפריט לא היה בו, ושלחו אותי לסניף אחר לאסוף "תגיע עד 17:00"

הגעתי 13:10 והמקום סגור.
בשלט כתוב פתוח 10:00 עד 17:00
אחרי התעקשות ודפיקות נפתחה הדלת:
תמתין - אנחנו בהפסקה!
מוצר:
בריכה מלבנית
תמונת משתמש
שם:
cal.shira
תאריך:
30/05/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא צריך להרחיב לאחר שקורים את הביקורות פה. חייבו על מוצר שלא סיפקו למרות שחיכיתי בבית ביום האספקה המתואם, אמרו שגילו פתאום שהמוצר פגום. קורה. ביקשרתי זיכוי מיידי, הבטיחו זיכוי תוך 14 ימי עסקים - עברו הרבה מעל שום זיכוי. ככה מורחים אותי את הכסף הם קיבלו.
נפגש בבית המשפט.
מוצר:
ספת רביצה
תמונת משתמש
שם:
הודיה
תאריך:
21/05/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות פח אשפה. הגיע משאבה לבריכה עם תקע אמריקאי. היה כמור להגיע כלורנטור וטבליות כלור ולא הגיע. המשלוח הגיע בעיכוב של יום. אי אפשר להשיג אותם בטלפון.
מוצר:
בריכת אינטקס
תמונת משתמש
שם:
חן
תאריך:
19/05/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מחריד חלק מהמוצרים גרועים אין עם מי לדבר
שום מוצר לא שווה לקנות מהם
גל סניף גרוע מהשני ואין עם מי לדבר
מוצר:
מערכת הוואי
תמונת משתמש
שם:
samuelgibori
תאריך:
16/04/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
- לא להתקרב!!! להתרחק כמו מאש!!!
לא שהשרות לא טוב - פשוט אין שרות !.
לא קיבלתי חשבונית רק טופס הזמנה
מוצר:
גריל נט ברויל וסט כסאות אלומיניום בד כפול לגינה
תמונת משתמש
שם:
moriaivan19
תאריך:
04/04/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תעשו לעצמכם טובה ואל פשוט אל תעזו לקנות מהחברה הזאת שחוץ מלקחת ללקוחות את הכסף לא עושים שום דבר.
מהרגע שהכסף עבר בעיסקה תשכחו מהכסף, תשכחו מהמוצרים ועוד יותר תשכחו מהבריאות שלכם.
אין שירות לקוחות, אין עם מי לדבר, אף פעם לא עונים ובפעם באלף שנה שכן עונים מתייחסים בזלזול, מבטיחים הבטחות שלא קורות ומנתקים את השיחה.
אין לדבר עם מנהל ואין אף אחד.
מהרגע שקניתם תגידו שלום לכסף שלכם.
מוצר:
פינת ישיבה מונטריאול
תמונת משתמש
שם:
natifogel2020
תאריך:
05/03/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ספה ריהוט גן ב10.23 עד היום לא קיבלתי, כל פעם תירוץ אחר, הם לא עונים לפניות בטל’ או במייל, שירות גרוע והמתנה ארוכה למוצר, הם באמת זולים אבל זה זול שהוא יקר..
מוצר:
ספה ריהוט גינה דגם רומא
תמונת משתמש
שם:
naor
תאריך:
04/03/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מזעזע לאחר קניה
מנהל שמנתק בפנים וחוסם
הטעיה בנתונים לגבי המוצר שקניתי
מתחמקים מאחריות
מוצר:
פרגולה
תמונת משתמש
שם:
Daniel
תאריך:
06/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שולחן וכיסאות לגינה.

חיסרון: הכיסאות הגיעו שרוטים. השולחן הגיע שרוט ופגום ברמת הרכבה שנעשת במפעל. נעלצתי לאלתר על מנת להרכיבו.
יתרון: המחיר היה הנמוך בין כל החנויות.
תגובת החנות:
הלקוח קיבל שולחן תקין אשר נפגם עקב הרכבה לקויה

בכל אופן ולפנים משורת הדין ועקב כך שהחברה שומרת על רמת שירות הגבוהה בשוק בוצעה החלפה של המוצר לחדש
מוצר:
שולחן ביסטרו מרובע 2 כיסאות ראטן
תמונת משתמש
שם:
sagiadmon
תאריך:
22/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע מאוד ומוצר ברמה נמוכה. הזמנתי שולחן. לאחר שהרכבתי ראיתי שמתנדנד. יצרתי קשר עם שירות לקוחות ובלי קשר שמידי פעם עונים ומידי פעם לא וטירטרו אותי להראות וידאו שגם מצנדנד במקום אחר ושלחתי שניים אחרי שהצילום הראשון לטץא הוכיח מספיק שמתנדנד עדיין. בסיכומו של דבר קיבלתי תשובה שאי אפשר להחליף ושלדעתם הבעייה אצלי....כשבבירור רואים שבמקום נוסף מתנדנד.
מוצר:
שולחן לרנקה לבן
תמונת משתמש
שם:
mor6922
תאריך:
02/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מתחת לכל ביקורת!
ב31.10.23 הזמנתי פינת ישיבה , ב02.11 קיבלתי הודעת SMS לתאם שליח, את השליח תיאמתי ל20.11.
כמובן שאף אחד לא הגיע ואף אחד לא יצר קשר. מאז עשרות טלפונים והודעות בפייסבוק ואין קול ואין עונה. ב18.12 סוף סוף הצלחתי לקבל מענה מנציגת שירות, לאחר שלא היה לי מספר הזמנה הצליחה לעלות אותה עפ"י מספר נייד. הופתעתי לדעת שהפינה שלי לא קיימת במלאי ולא ניתן לספק אותה ושהזיכוי והנושא יועבר למנהלת ויצרו איתי קשר. כמובן שקשר לא נוצר, היום יצרתי קשר עם שלהם, שלטענתה הזיכוי לא בוצע כי היה תקלה במספר נייד שלי, אך לא ברור לי אך את ההזמנה מצאו לפיו. בנוסף לטענתה פתאום כן יצרו איתי קשר לגבי המשלוח ב20.11 ואני לא עניתי להם , אך לא הבנתי אך אם המספר אצלהם לא היה מעודכן? שירות מתחת לכל ביקורת! ברמה הכי נמוכה שקיימת ונתקלתי! פשוט לא להתקרב !
מוצר:
פינה ישיבה
תמונת משתמש
שם:
אפרת
תאריך:
02/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע!! לא להתקרב!
רכשתי ערסל לחדר, אותו בחרתי בקפידה ביחד עם המעצבת. הזמנו צבע ספציפי שהתאים לשאר העיצוב בחדר- זמן האספקה היה אמור להיות 45 ימי עסקים.
בפועל הזמנו את הערסל ב 20.6 והוא הגיע רק ב20.9 !
מאחר שאנחנו גרים רחוק לקח לנו זמן לפנות זמן ולהגיע אך לא היה נראה לי בעייתי שכן לא אמרו לי שיש איזשהי הגבלה לזמן האיסוף או לחילופין הודיעו לי שעבר הרבה זמן ועלי להגיע לאסוף לפני שהמוצר יוחזר/ ימכר/ יעלם אל החלל.
היום בעלי נסע במיוחד לאסוף את זה ולהפתעתו גילה שאין בכלל את המוצר במלאי בצבע שהזמנו.
כל זה כאשר חיכיתי 3 חודשים ספציפית לצבע הזה - כשהתקשרתי לשירות הלקוחות הנציגה עוד הופתעה שציפיתי לקל את המוצר כשעברו 3 חודשים מאז שהוא הגיע (לא התיחסו לעובדה שבאמצע הייתה מלחמה ובאופן כללי לעובדה שאם כבר שילמתי על המוצר והמתנתי 3 חודשים להגעתו לפחות שיעדכנו אם יש איזשהו טווח של זמן שבו אני חייבת לאסוף אחרת פשוט נגיע ונגלה שאין אותו)
הנציגה הציעה לי זיכוי (מה עוזר לי זיכוי אחרי שהמתנתי כל כך הרבה זמן להגעה של הערסל הזה ואחרי שנסענו במיוחד לאסוף אותו.. )או לקחת אותו בצבע אחר.. 2 אפשרויות גרועות אך לא נראה שזה מעניין את שירות הלקוחות..
מוצר:
ערסל 1171 בבז'
תמונת משתמש
שם:
libba054
תאריך:
17/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מוצרים הובטחה אספקה בין 7 ל-10 ימי עסקים, לאחר שהמוצרים לא הגיעו ניסיתי ליצור איתם קשר, לאחר מספר הודעות שהשארתי ולא חזרו אלי, ענו לי סוף סוף דרך הצאט באתר. שאין במלאי את מה שהזמנתי... ניסו לפצות אותי במוצר יותר יקר בתוספת כסף, אך רק לאחר שכמעט נתתי את פרטי האשראי הנציג אומר לי, וזה כרוך בכך שתוותרי על שאר המוצרים שהזמנת...
התנהגות ממש מבישה, כמובן שביטלתי את העסקה, ואני מקווה שאראה את כספי אי פעם בחזרה
מוצר:
טרמפולינה 3.66
תמונת משתמש
שם:
noakazaz8
תאריך:
01/11/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הוזמנו לפני שבוע 30 כסאות שהיו אמורים להגיע לגדוד חיילים בצפון, חוייבתי כמובן וההובלה תואמה להיום (בין 9-13) ולכן הזמנתי שליח שייקח אותם ממני ויסיע לגדוד. היום ב9 בבוקר, בזמן שאני ממתינה להובלה, התקשרה נציגה להגיד שהכיסאות לא במלאי, וכך גם שום כסא אחר שרציתי (שכן קיימים במלאי באתר). את המשלוח שאמור לצאת ממני כבר אי אפשר לבטל.
שירות מזעזע והתנהלות מחפירה.
מוצר:
כסאות קמפינג
תמונת משתמש
שם:
greygoosepwns10
תאריך:
18/10/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם היה אפשר לתת 0..
הזמנתי כורסא ב20.9, היום ה18.10 והתקשרו אלי להגיד שהמוצר לא בארץ וצריך לחכות עוד 10 ימי עסקים.
כששאלתי למה מוכרים מוצרים שאפילו אינם נמצאים בארץ קיבלתי את התשובה: "לא יודעת."
מוצר:
MyDesign כורסאת טלוויזיה יוקרתית עם ידית הרמה
תמונת משתמש
שם:
liliya.s
תאריך:
15/10/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תתביישו לכם!
רציתי להחזיר מוצר (אחרי שהייתה הטעיה - תמונה להמחשה) ואתם לא נותנים לי בגלל שהייתה מלחמה ולא יכולתי בשבוע של המלחמה לנסוע אליכם בזמן טילים!!! ועכשיו אתם לא מוכנים לקבל את המוצר חזרה. אני אדאג שכולם יראו איזה שירות אתם נותנים!!!
ועוד בסוף חסמתם אותי בפייסבוק בשביל שלא אוכל להגיב לכם! אם את עומדים מאחורי המעשים שלכם, למה לחסום??
מוצר:
פינת ישיבה לבחוץ
תמונת משתמש
שם:
galor546
תאריך:
28/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע, קיבלתי את המוצר לאחר שבועיים ולא שבוע כפי שצויין באתר
קיבלתי את המוצק עם חלק פגום שלא מאפשר לי להרכיב אותו
אני מנסה ליצור איתם קשר בכל דרך אפשרית ואין עם מי לדבר
שירות הלקוחות בטלפון עובר אוטומטית לחברת השארת הודעות - שלא חוזרת אליך
המוצר תוקע לי את כל הבית כי הוא בתוך ארגז ואי אפשר להרכיב אותו
פשוט מזעזע בלתי נסבל לא ממליץ לאף אחד לקנות מהם
מוצר:
אי למטבח שוודיה
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply