Samsung
מקרר מקפיא תחתון Samsung RF260BEAESP 735 ליטר סמסונג
מאפייני מפתח
zap choice
7,369 ₪
7,369 ₪
משלוח חינם משלוח חינם
עד 7 ימי עסקים
למה בחרנו בחנות הזו?
דירוג החנות 5
משלוח חינם
ותק של 11 שנים
נמצאו 32 חוות דעת על מוצר מקרר מקפיא תחתון Samsung RF260BEAESP 735 ליטר סמסונג
- מיין לפי: תאריך
- תאריך
- דירוג עולה
- דירוג יורד
הוספת חוות דעת על המוצר
morw31
24.06.2024
חוות דעת
המקרר ממש נוזל. מלא במים, וכל הזמן מטפטף וממש נוצרות שלוליות ענקיות מתחת למגירת מוצרי החלב ובמגירות עצמם . לחברה אין פתרון למרות כל הפעמים שהזמנתי טכנאירעש המנוע, חלוקת תאים של תא הקירור
נפח תא ההקפאה, שמירה על טריות פירות וירקות
נוחות הניקיון, עמידות לאורך זמן
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
המקרר אצלנו כבר 9 שנים. מייד עם הגעת המקרר הביתה, גילינו שהמגרה התחתונה נופלת מהמסילות. טכנאי הגיע והחליף אותה, אבל גם החדשה נפלה מהמסילות. לבסוף, עם קצת תושייה אני פתרתי את הבעיה. זה היה הסיפתח.... כמה שנים אח"כ מים בתחתית של התא העליון. טכנאי פתר את בעיית הניקוז והיה שקט לכשנתיים. בחודשים האחרונים, לאחר 3 ביקורי טכנאים (הפסד ימי עבודה...), החלפת תעלה אחורית בעלות של 1500 ש"ח (מכסה פלסטיק עם קלקר ומאוורר) עדיין המקרר לא תקין, קופא ומפסיק לקרר, מצטבר קרח על הדופן האחורית, אנו נאלצים להפשיר אותו בכוח ואז חוזר לקרר עוד כמה ימים, מים בתחתית. לא להתקרב. אנו בחיפוש של מקרר חדש שבוודאי לא יהיה סמסונג.זמן שימוש במוצר: מעל שנה
רעש המנוע, חלוקת תאים של תא הקירור, נפח תא ההקפאה, נוחות הניקיון
שמירה על טריות פירות וירקות
עמידות לאורך זמן
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
עופר
27.04.2023
חוות דעת
פשוט בושה לסמסונג . מקרר ניראה טוב . בר מים בחוץ מעולה . מידות ונפח איחסון סבבה .. אבל ... מצטבר קרח מתחת למגירת ירקות . מים במגירת ירקות המקרר קופא ומפסיק לקרר כי המאורר נתקע . היתה תביעה יצוגית על המוצר כלום לא עזר . מחדל ברמה של להחזיר את הכסף על מוצר תקול . מחפש להחליף ולא קונה שום מוצר של סמסונג יותר ! זמן שימוש במוצר: מעל שנה
רעש המנוע, חלוקת תאים של תא הקירור, נפח תא ההקפאה, נוחות הניקיון
שמירה על טריות פירות וירקות, עמידות לאורך זמן
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
gili.regev.y
04.06.2022
חוות דעת
תוך 7 שנים התקלקל. החברה לא לוקחת שום אחריות למרות שמצויין שיש 10 שנות אחריות. להתרחק מSAMLINE היבואנים.זמן שימוש במוצר: מעל שנה
חלוקת תאים של תא הקירור, נפח תא ההקפאה
שמירה על טריות פירות וירקות, נוחות הניקיון
רעש המנוע, עמידות לאורך זמן
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
miriyy1122
27.06.2021
חוות דעת
גרוע. סיוט. תוך 3 חודשים נזקקתי לטיפול. המקרר מייצר קרח בדופן הפנימית, מתחת למגירה התחתונה. השירות גרוע.כרגע המקפיא לא מקפיא, כי ככל הנראה הצטבר קרח בדון הפנימית, זה קרה כבר מספר פעמים. הטכנאי נקרא לביתנו על בסיס חודשי וזה עולה לנו המון כסף.ממש לא להתקרב...רעש המנוע, חלוקת תאים של תא הקירור, נפח תא ההקפאה, שמירה על טריות פירות וירקות, נוחות הניקיון, עמידות לאורך זמן
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
Motti
14.04.2021
חוות דעת
לא להתקרב. שרות גרוע. סמסונג גובים סכומים מטורפים. פלסטיקים נשברים. מייצר כל מיני רעשים מוזרים.גדול
נזילות ופלסטיקה גרועה
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
להתרחק -להתרחק-להתרחק.מוצר תקול לגמרי, מיצר קרח מתחת למגירת הגבינות, שלוליות וטפטופים.מסתבר שיש תביעה יצוגית מול סמסונגגדול
לא מה שמצפים ממקרר בין 5 שנים שעלה 9000 שח
תמונת המוצר
חוו"ד עזרה
2
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
על הפנים.אין שירות.מלא תקלות.בריכת מים בתוך המקרר.קיוסק שמפסיק עבוד.פריזר א מקפיא מותרים ומכשיר.לא לגעת
לא לגעת
חוו"ד עזרה
1
חוו"ד לא עזרה
0
ghassan
29.05.2019
חוות דעת
קניתי המוצר הזה מדגם RF260B לפני שנתיים היום אני נתקל בבעיה ניזלה מתחתית למגירה הגדולה שלא שמתי לב כנראה כמה שבועות שזה עשה קרח . הטכנאי החליף חיישן אבל יש לי ספק שעדיין יש שם ניזלהמחיר יקר למקרר כזה לעומת מקררים פשוטים החזיקו פעם מ15-20 שנהכל שהטכנולוגיה מתקדמת הבעיות יותר מהר מגיעות ... נראה יפה והנפח גדול
יקר וחלקים גם שלו
חוו"ד עזרה
3
חוו"ד לא עזרה
0
יואב
10.02.2019
חוות דעת
לא לגעת . אחרי 4 חודשים מדפי פלסטיק בדלתות נשברים ממשקל של בקבוק חלב דורשים 260 שח ועוד 45 שח משלוח. תקראו ביקורות בפיסבוק יש קבוצה לנפגעי מקרר סמסונג לא נוגע בחיים במקרר שלהם..למוצר שנשבר מעצמו תוך 4 חודשים אין יתרונות
איכות ירודה.
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
אתי
25.01.2019
חוות דעת
לאא לקנות שירות גרוע מקררים סוג ד מקרר מתקלף מחליף צבע .מה שבטוח שסמסונג בחיים לא יכנס לבית שלי ולא של המשפחה שליאין
שירות גרוע מקרר מתקלף אחרי חצי שנה מחליף צבע ,מקרר שמהרגע שהגיע צריך טכנאי צמוד.
תמונת המוצר
חוו"ד עזרה
2
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
מקרר באיכות ירודה ביותר , לאחר שנה כל חלקי הפלסטיק החלו להשבר וכמובן שאין שום חלק באחריות כי הכל מפלסטיק.... כיום יש בריכה קבועה מתחת למגירת מוצרי החלב. אין מגירה אחת שנפתחת בצורה נורמלית ויש קרח כל הזמן בחלק הפנימי של תא הקרור. החלפתי חלקים בלמעלה מ2000 ₪ והבעיות פשוט חוזרות על עצמן. מקרר יקר עם תחזוקה מאוד יקרה ושירות הכי ירוד שאפשר. לא לקנות!!!!יפה מבחוץ ומאוד מרשים כשהוא חדש
* יקר
* שירות גרוע
* חלקי חילוף יקרים להחריד ( מייצר קרח 1200₪, מסילת מגירה 300) לפני עלות ביקור של 260 ₪שלא מתרכזים....
*חלקי פלסטיק זולים שלא מפסיקים להשבר
* שירות גרוע
* חלקי חילוף יקרים להחריד ( מייצר קרח 1200₪, מסילת מגירה 300) לפני עלות ביקור של 260 ₪שלא מתרכזים....
*חלקי פלסטיק זולים שלא מפסיקים להשבר
חוו"ד עזרה
2
חוו"ד לא עזרה
0
us
23.06.2018
חוות דעת
הזהרו מהמקררים של סמסונג. גם מוצרים ירודים, גם שירות גרוע וחוסר הגינות של היצרן והיבואן. גובים מחיר אסטרונומי על חלפים. במקום למכור את החלק שצריך בדיוק, מכריחים אותך לקנות מכלול שלם שעולה יקר מאד, בזמן שאתה צריך רק חלק קטן בלבד ממנואין
מתקלקל המון, חלקים שבירים
חוו"ד עזרה
3
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
לצערי רכשנו את המקרר הזהכמו שכתוב בביקורות קודמות לאחר שנתיים התחיל להרעיש ויש בעיית מים שמצטברת באופן קבוע. לא לקנות!!! יפה
נזילת מים
רעש
רעש
חוו"ד עזרה
1
חוו"ד לא עזרה
0
רות
12.04.2018
חוות דעת
מקרר מתחת לכל ביקורת. אחרי שנה וחצי התחילו חלקים להשבר. כולל דופן אמצעית האוטמת את המקרר..החלקים בנויים באופן הצטבר לכלוך בחרצים שאי אפשר לנקות או להגיע אליהם.החיפוי מרגיש דק כמו נייר כך שכל נגעיעה משאירה סימן. גם לשכנה שלי יש את אותו מקרר ואותן בעיות בדיוק היו אצלה. עכשיו, אחרי שנתיים וחצי המקרר שבק חיים. למרות שאמרו לנו כשאנחנו שיש אחריות ל10 שנים על המנוע עכשיו פתאום מתברר שעדיין נצטרך לשלם 950 שח. על ביקור טכנאי מהעבודה שלו. חברה שמבזה את עצמה עם מוצרים גרועים ושירות גרוע.חלוקה טובה
כפי שפרטתי.
חוו"ד עזרה
2
חוו"ד לא עזרה
0
ביאנקה
01.04.2018
חוות דעת
שלום,רכשתח מקרר סמסונג עם מקפיא תחתון בדצמבר 2015, כעבור שנהב כאשר הסתיימה האחריות החל להרעיש כמו "טקרטור" ובמשך הזמן צבר קרח, במגירות הירקות בעיקר בצד ימין היו מים והמקרר הזיע מביפנים ובדופן החיצוני בצד שמאל, בדצמבר 2017 הזמנתי טכנאי ניקז את הסתימה שמאחורי המקרר, אבל התקלה חזרה על עצמה אחרי חודש בערך הזמנתי טכנאי אחר והוא גילה שיש תקלה בייצור, פניתי ליבואן ואז נודע לי שהוגשה תביעה ייצוגית ,שבה הוחלט לתקן את המקררים הללו ללא עלות. ואכן בבפברואר השנה הגיע טכנאי אלקטרוניק ספו, החליפו דופן פנימי, אולם הבעיה ממשיכה, ועכשיו בחג תא המקרר אינו עובד כבר 42 שעות ואילו המקפיא מגיע למינוס 25 מעלות.הבוקר בשעה 08:30 הזמנתי טכנאי נאמר לי שיחזרו אלי כדי לתאם הגעה של טכנאי, עכשיו השעה 14:19 וטרם חזרו התקשרתי שוב ושוב ונאמר לי שההזמנה פתוחה ויחזירו תשובה עד השעה 18:00 אבל לא יתקנו היום.,,הזהרו לא להתקרב למוצר כזה ולא להתעסק עם השירות הזה!! ביאנקההמקרר יפה מאוד מבחוץ!!!!
תקלות ושירות לקוי,!
תמונת המוצר
חוו"ד עזרה
3
חוו"ד לא עזרה
1
מקרר מקפיא תחתון Samsung RF260BEAESP 735 ליטר סמסונג
החל מ- 7,366 ₪
הוספת חוות דעת על המוצר