דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון

TMS

מחשבים, חומרה, תוכנה וציוד היקפי (3 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
וולקום טכנולוגיות בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2005
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בTMS ?
4.00
ציון ממוצע
24
חוות דעת בשנה האחרונה
527
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
3
0
1
6 חודשים אחרונים
6
0
6
שנה אחרונה
18
0
6
כל הזמן
416
4
107
נמצאו 527 חוות דעת גולשים על TMS
תמונת משתמש
שם:
lalalopo1
תאריך:
22/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחיים לא חוויתי כזאת חוויה נוראית בקניה בחנות.
ניסיתי לפנות בטלפון, וואטסאפ, פייסבוק ובשום מקום לא עונים!
ביצעתי את ההזמנה ושילמתי לפני חודש ביחד עם חבר שהזמין את אותו המוצר, הוא קיבל את המוצר שלו ואני לא, למרות שכתוב לי שההזמנה הושלמה..
החנות בחיים לא תענה לכם בטלפון ופשוט יגנבו לכם את הכסף, אל תקנו!!!
מוצר:
ספק כוח cooler master 750
תמונת משתמש
שם:
דגן
תאריך:
22/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שני דברים חמורים קרו לי עם חברה זו:
1. שני ספקי כוח antec 650w מאוורר. המשלוח הגיע לאחר 10 ימים עם ספק אחד והמאוורר אך עם חיוב על כל ההזמנה כמובן. אחרי הרבה מיילים וטלפונים הודו כי האפסנאי עשה טעות ושולחים את הספק החסר. עברו 11 יום נכון לכתיבת הודעה זו והספק החסר עדיין לא הגיע!!!
2. 14 יום לאחר שהחיוב ירד בכרטיס האשראי קיבלתי מייל שלאחר שדיברו איתי ונתתי את הסכמתי (שקר מוחלט, לא היה ולא נברא) משנים לי את החיוב מ563 ש"ח ל658ש"ח מכיוון שהמחיר ששילמתי הוא מחיר ללא מע"מ של אילת. שלחתי להם קישור למייל שהמחיר ששילמתי הוא מחיר רגיל ולא של אילת אך אין התייחסות!!!

מדהים שאין חוק במדינה וכל אחד יכול לעשות בכרטיס אשראי שלנו ככל העולה על רוחו!!! לא לספק את ההזמנה, להעלות ולהוסיף מחיר ואח"כ עוד לציין שזה בהסכמתנו ולאחר שדיברו איתנו וקיבלו מאיתנו אישור!!!
מוצר:
ספקי כח ומאוורר למחשב
תמונת משתמש
שם:
ofer.ziss
תאריך:
20/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השמנתי מספר חלקים כדי להרכיב מחשב חדש. בהזמנה ההתחייבות הייתה ל7 ימי עסקים.

אחרי שבוע (כשתם זמן ההתחייבות) התקשר אלי בחור בשבת בערב ואמר שאין את מה שהזמנתי במלאי ושבהמשך השבוע צריך להגיע (כל זה כשכבר עבר גם הבלאק פריידי וגם הסייבר מונדיי כלומר הנחות ומבצעים אין יותר) בנוסף אחד החלקים שבחרתי אין לו במלאי אבל יש חלק דומה בעלות נוספת של עוד 200 ש״ח. הסכמתי לחכות עוד שבוע והוא אמר שבכל מקרה הוא יתקשר אלי במהלך השבוע ואם לא יגיעו החלקים החסרים הוא ישלח את מה שיש ויבטל את השאר.

עבר שבוע ובסופו התקשר אלי הבחור ואמר שעוד לא הגיע ובמהלך השבוע הבא יגיע. שוב אותו משחק אבל זרמתי ואמרתי לו שיעדכן אותי בתחילת השבוע כשמגיעים החלקים. לא חזרו אלי שבוע לאחר מכן לקראת הסופ״ש (חמישי) הגיע שליח עם ארגז.

הלוח-אם שהזמנתי הגיע פתוח ואלחר שהתחלתי את ההתקנה התברר שהיו חסרים חלקים שמגיעים עם הלוח-אם (בדקתי היטב הם היו חסרים)

לכל אורך הזמן אין מענה טלפוני בשום צורה לא בטלפון לא בוואטסאפ ולא בפייסבוק שלהם. במהלך החודש אני מתכתב איתם במייל שמקבל תשובה אחת לשבוע באופן עקבי עם תשובות כמו ״אני לא יכול להתקשר אליך לפני 14 בצהריים״ בסוף את מה שהיה חסר השגתי מחנות אחרת עד עכשיו לא חזרו אלי מTMS

ממליץ להתרחק מהם שירות מחפיר במקרה הטוב ו0 זמינות את אחריות מצד הארגון. עדיף לקנותץ כבר במקום אחר ולשלם בממוצע כמה שקלים יותר
תגובת החנות:
עופר שלום,

צר לנו על התחושות אותן מתאר, הנושא נבדק מול צוות הסניך ולהלן התייחסותנו:

לגבי המענה בסניף - כרגע אנו נמצאים תחת עומס גדול בעקבות הזמנות רבות שהתקבלו במהלך חודש המבצעים של בלאק פריידי. על אף שאנו ערוכים לכך מראש, אכן מדובר בעומסים שאינם מאפיינים את שאר ימות השנה. לכך יש להוסיף את העובדה שואנו נדרשים לעבוד תחת מגבלות קורונה, אולם אנו פועלים לפתור זאת על-ידי העסקת עובדים נוספים וייעול תהליכי עבודה. נציגינו עונים לכל הפניות, וגם אם זה לוקח זמן אנחנו דואגים להחזיר תשובה לכולם.


לגבי זמינות המוצרים - מעבר לביקוש הגבוה למוצרים בהאם היית מעוניין, לצערנו ישנם קשיים שאינם תלויים בנו, כגון עיכובים ומחסורים של משלוחים מחו"ל, אך אנו דואגים להציע ללקוחותינו פתרונות וחלופות, כפי שעשינו גם במקרה שלך.


כפי שציינת, בשל מחסור של אחד המוצרים שהזמנת, הוצע לך לרכוש מוצר דומה בעלות מעט גבוהה יותר ואתה הסכמת לכך.

לגבי הלוח אם והמעבד - רכשת דגם חדש שהגיע ללא עידכון BIOS וצוות המעבדה לבצע זאת עבורך כמחווה של רצון טוב. למרות טענתך, סופקו לך כל החלקים שמגיעים עם המוצר.

בברכה,

צוות TMS

מוצר:
לוח אם asus tuf-gaming
תמונת משתמש
שם:
orel6789
תאריך:
14/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אז לצערי החווית קנייה שלי מהם היא לא טובה בכלל וכנראה אני לא אקנה מהם שוב בחיים ואם אני יכול באמצעות החוות דעת הזאת להכניס שכל לאנשים אחרים כדי להימנע מלעשות את הטעות שאני עשיתי אז אני שמח לרשום את החוות דעת שלי.

הזמנתי אוזניות של קורסייר דגם ca-9011186-na לפני 17 ימים בדיוק עם משלוח עד לבית (שילמתי על המשלוח). לאחר מספר ימים ראיתי שאני לא מקבל שום סטטוס לגבי ההזמנה שלי וניסיתי לברר מה קורה עם ההזמנה. לאחר ניסיונות רבים ליצור איתם קשר חזרו אליי ביום שלמחרת שני נציגים בשעות הערב, בהפרש של שעה כל אחד. דיבר איתי בהתחלה בחור בשם דוד (נציג שירות) ולאחר מכן ולד לעדכן אותי שהאוזניות לא במלאי ושאלו אם אני מוכן להמתין עד תחילת שבוע הבא כדי שיהיה להם מלאי והם ישלחו לי את ההזמנה לבית. אני החלטתי להמתין ולתת להם הזדמנות. שבוע בדיוק אחרי השיחה איתם עוד פעם החלטתי לברר מה קורה עם ההזמנה ושוב רק יום למחרת קיבלתי מענה מהנציג דוד שטען כי הגיע מלאי ושהאוזניות שהזמנתי יצאו אליי במשלוח וזה צריך להגיע אליי עד תחילת שבוע הבא (שבוע הזה). לצערי בניסיון ליצור איתם קשר היום שוב ללא הצלחה וכנראה אני אקבל מענה רק מחר וזה כבר ממש מרגיז. ההזמנה התבצעה בתאריך 27/11/2020 יום שישי והיום אנחנו בתאריך 14/12/2020 יום שני ואני עדיין עם ידיים ריקות. כסף הם קיבלו אבל מוצר עדיין לא קיבלתי 🤷‍♂️.
לקחתי את זה בחשבון שאני עלול להמתין יותר מהרגיל אבל זה כבר ממש מוגזם מצדם, זה לא שביצעתי הזמנה של מחשב בהרכבה שזה יצדיק איחור כזה ושילמתי כסף גם על המשלוח, ככה שאין פה טובה שהם עשו למעני בשום שלב.

אם הייתי יודע מההתחלה שזה רמת השירות שלהם לא הייתי מזמין אך לצערי ככה יצא ורק אפשר ללמוד מהסיפור הזה.
מוצר:
Corsair VIRTUOSO RGB Wireless SE High-Fidelity — White
תמונת משתמש
שם:
Ariel
תאריך:
13/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אי אפשר להשיג אותם לא עונים בשום מקום עובר הזמן לא מגיע המשלוח ואי אפשר להשיג אותם פשוט בושה.
תגובת החנות:
אריאל שלום,

צר לנו שאתה מרגיש כפי שאתה מתאר - אנו פועלים לשרת את כל לקוחותינו וכפי שאתה רואה אנחנו מתייחסים בסופו של יום לכל פניה. פרסמנו בכל מקום אפשרי לגבי העומס שנוצר בעקבות מבצעי סוף השנה בכל הדרכים העומדות לרשותנו. זה לא משהו סביר אבל אנחנו מבצעים התאמות תוך כדי תנועה כדי שדבר כזה לא יחזור על עצמו בעתיד, ורוב לקוחותינו מגלים הבנה וסבלנות לסיטואציה.

ב-14/12/20 שוחח עימך מנהל הסניף במהלך שעות הערב - עודכנת על פרטי ההזמנה, ובמהלך השיחה עימך לא עלתה כל טענה שהיא מצידך, על אף שהייתה לך את האפשרות לעשות זאת.

בברכה,

צוות TMS

מוצר:
כמה דברים שונים
תמונת משתמש
שם:
אלישבע
תאריך:
13/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב לנובו במחיר שהיה גבוה ב 10% מהמחיר בחנות אחרת, אלא שהיה זמין מיידית. המחשב הגיע במהירות, וחווית הקניה היתה טובה. אבל כשנתקלתי בבעיה לא הצלחתי לקבל שירות! ניסיתי בטלפון - אין מענה אחרי המתנה ארוכה (מוזר, באותו מספר ענו מהר מאד כשרציתי לקנות!). ניסיתי בווטסאפ, וכתבתי במפורש שיש לי בעיה עם המחשב. קיבלתי תשובה אוטומטית שיחזרו תוך 48 שעות ולא חזרו. אחרי 72 שעות ותזכורת נוספת מצדי - כתבו שניסו להתקשר פעמיים, אבל הייתי זמינה ובטלפון שלי אין זכר לשיחות שלא נענו. שאלו מתי נוח לי שיתקשרו, עניתי שאני זמינה, ולא חזרו. אחרי עוד תזכורת בווטסאפ עם סימני קריאה קיבלתי שיחה - רק כדי לומר לי שהם לא מטפלים במחשבים וצריך לפנות למרכז השירות של לנובו!
מוצר:
מחשב נייד Lenovo YOGA S730
תמונת משתמש
שם:
Mor
תאריך:
01/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מספר הזמנות שונות כל פעם למוצר אחר, בדיעבד הסתבר לי מלקוחות אחרים שנפגעו ש wellcom ו TMS קשורים אחד לשני .
אחרי כל הזמנה התקשרו להגיד שאין את המוצר במלאי וניסו לשכנע לקחת מוצר אחר בחלק מהמקרים.
פשוט חוויה של המתנה לחינם וביזבוז זמן - הם מפרסמים מוצרים שאין להם במלאי.
להשיג אותם בטלפון היה לא פשוט .
מוצר:
LIAN-LI ATX Case PC-011 וקירור מים למחשב
תמונת משתמש
שם:
pinidor
תאריך:
30/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות אדיב,אספקה לפני המועד הנקוב.
נאלצתי להחזיר את הפריט הנרכש בגלל סיבה אישית.
המענה היה מהיר קצר ומעולה.
אין ספק אמשיך לרכוש מהחברה הזו.
פנחס
מוצר:
ST4000LM024 Seagate HDD 4.0TB 5400 128MB SATA3 2.5 BarraCuda
תמונת משתמש
שם:
חגי
תאריך:
30/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר סקר שוק נרחב מאוד על מחירים וחוות דעת, ורכישה שביצעתי כבר בעבר ב-WELLCOM והייתי מרוצה, רכשתי חלקים למחשב שהחלטתי לבנות לבד.
כמו בפעם הקודמת, קיבלתי שירות אמין ומקצועי לאורך כל הדרך - התאימו לי בדיוק מה שאני צריך לפי הצרכים והתקציב שלי, עם סבלנות רבה.
טעות שעשיתי בהרכבה הביאה אותי חזרה למקום לטובת תיקון , וגם אז - התקבלתי בסבר פנים יפות, איבחנו מהר את התקלה ותיקנו אותה.
אשמח לציין לחיוב את השירות האדיב והמקצועי שקיבלתי מכל הצוות בשלבים השונים הנ"ל (המנהל, איש המכירות והטכנאי).

מחירים: 5/5 (זולים ואטרקטיביים בשוק לדעתי)
שירות: 5/5 (אדיב - עם המון סבלנות, וגם מקצועי)
מקצועיות: 5/5 (מכוונים לצרכים ולתקציב הרלוונטיים, שירות תיקונים מעולה)
מוצר:
חלקים למחשב ותיקון
תמונת משתמש
שם:
lora.1102004
תאריך:
26/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעם ראשונה הכרנו את החנות לפני 6 שנים ומאז אנחנו איתם. מצאנו אדיבות, מקצוענות, דייקנות.
מוצר:
מסך גיימינג ViewSonic 31.5" VA UHD 4K HDMI DP
תמונת משתמש
שם:
GesetZ
תאריך:
26/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אז ככה הזמנתי מאתר שלהם כמה פריטים ולאחר ביצוע הזמנה התקשר נציג ואמר שאין במלאי מארז למחשב שנמצא ברשימת הזמנה שלי עניתי לו תן לי כמה דקות ואני חוזר אליך.
לאחר שיחה התחלתי לבדוק באתר שלהם דרך נייד וראיתי מארז מדגם Antec vsk10 ( הסתכלתי על מארז עם חלון שקוף ) וזה חשוב כי כאשר מסתכלים בנייד רואים מוצר לפי vsk10 בשם מוצר חבל שלא ניתן לצרף תמונה כדי להדגיש נקודה ( אבל אם בא לכם יכולים לבד להסתכל על זה - כמובן לא ידעה אם הם ישנו את זה )

כעבור כמה ימים קבלתי משלוח ואני מגלה שמארז שאני קיבלתי ללא חלון בצד דגם גם Antec vsk10 ( שאפילו לא ידעתי לפני זה שיש להם מכיוון שהסתכלתי רק עם חלון בצד ) אגב הפרש מחיר בין שני דגמים 5 שקלים - לכן גם לא שווה אפילו לקחת ללא חלון בצד.
התקשרתי לחנות מסביר את מצב, לאחר בדיקה של הנושא מצידם הם אומרים שמוכנים להחליף לי מוצר אבל יצטרך לשלם דמי משלוח שזה 40 ש"ח ( מדובר על מוצר של 150 ש"ח ) זאת אומרת אני משלם משלוח חזרה והם משלמים משלוח לפריט מהזמנה חשדה.

בגדול הם לא מוכנים לעשות כלום, כי גם ככה הם מחויבים לקבל את המוצר במשך של 14 ימים מרכישה במידה ומוצר לא שומש, ובמקרה כזה הם גם לא מרוויחים על על מארז שיבוא בהזמנה חדשה, כי בתרחיש שהם מציאים הם מרוויחים על מארז מהזמנה חדשה וזה גם יקזז להם את דמי משלוח מצידם שהם מוכנים לתת.
מפה כבר ניתן להבין שהם פשוט מגלגלים את זה על לקוח וזהו.

מאוכזב מהתנהלות ומקווה שלא יצטרך להפעיל אחריות עבור פריטים שקניתי, כי לפי דעתי זה יהיה עוד תהליך מאוד מסובך.

מסקנה שלי אישית - הזמנה או שינויים בהזמנה מול אנשי שירות שלהם בעיתית כי רוב סיכויים יהיה אי הבנה או טעות, בנוסף מעדיף לקנות באתר שיש לו פריסת חנויות גדולה.
בנוסף ניתן להבין שחנות זאת לא מכירה מושג אונליין ( לא זמין במלאי - תוריד אוטומטי מאתר ), לא צריך להתקשר ללקוח וליצור טעיות.
ראו זאת חוויה שלי אישית ולא אומר לכם לקנות או לא, כל אחד מליט בעצמו.
בקיצור שפע פרנסה לכולם ותהיו בריאים ואל תבזבזו את הזמן היקר שלכם.
תגובת החנות:
אלכסנדר שלום רב,

צר לנו על התחושות שלך, אולם למען ההגינות מן הראוי להבהיר גם את הצד שלנו.

רכשת מאיתנו מוצר, ודאגנו לספק לך אותו. למוצר זה יש שתי גירסאות ולא ציינת במהלך ההזמנה כי אתה מעוניין בגירסה ספציפית הכווללת חלון צד.
לאחר שקיבלת את המוצר פנית אלינו וטענת כי אתה מעוניין בגירסה אחרת שלו ועל כן דאגנו להציע לך החלפה של אותו מוצר לדגם שאתה מעוניין בו ואף לקחת חלק בעלויות השילוח, למרות שאיננו מחוייבים לכך, בגלל שאתה לא יכולת להגיע לחנות.

תהיה אשר תהיה הסיבה בגינה ביקשת להחליף את המוצר - לא מנענו ממך להחליף את המוצר, ובסך הכל הובהר לך שבמידה ואתה מעוניין במשלוח יש לכך עלות נוספת שגם בה הצענו להשתתף.

אנו פועלים להציג שירות הוגן ומקצועי, להציע מחירים תחרותיים וטובת הלקוח עומדת לנגד עינינו - רוב לקוחותינו מבינים ומעריכים זאת ומקווים שגם אתה בסופו של יום תבין שפעלנו להציע לך הצעה הוגנת בהחלט.

בברכה,

צוות וולקום.

מוצר:
Antec VSK 10
תמונת משתמש
שם:
נדב
תאריך:
17/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעם רביעית בערך שאני קונה מהם.
חוויית קנייה מעולה. המוצר הגיע תוך יומיים ארוז בצורה סופר-מושקעת. שאפו!
מוצר:
Seagate Backup Plus Slim 2.5" 1TB USB 3.0
תמונת משתמש
שם:
טימור אלטמן
תאריך:
12/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מסך LG דגם 27UL850-W מהחברה ב24.10.2020. בעת הרכישה באתר, המסך היה במלאי.
יום למחרת, התקשר אלי נציג מטעם האתר, הסביר לי שהמסך שקהזמנתי יהיה במלאי ב8 לנובמבר, וכי הם הזמינו רק 5 יחידות ולכן עליו לוודא שאני מעוניין לשריין את אחד המסכים. לצורך השריון בלבד הוא ביקש את הכרטיס אשראי שלי ושהאשראי לא יחוייב עד שהמסך יגיע לישראל ויהיה מוכן למסירה.

האשראי שלי חויב ב25 לאוקטובר ולא קיבלתי חשבונית!

ב10 לחודש התקשרתי לחנות לשאול מה קורה עם המסך, הם אמרו לי שהמסך יגיע ל11 לחודש ושאוכל לאסוף אותו מסניף של חנות TMS בנתניה החל משעה 16:00.
ב11 לנובמבר, שעה 16:00, הגעתי לחנות בשביל לאסוף את המוצר שלי - מה שהסתבר כבזבוז זמן מוחלט. האנשים בסניף לא קיבלו כל התראה.

דיברתי עם מנהל אתר וולקום (בחור בשם דניאל), שהתחייב להתקשר אלי ברגע שהמוצר ששילמתי עליו יהיה במלאי ומוכן לאיסוף ב12 לנובמבר, על הבוקר, דניאל התקשר אלי והודיע לי שהמסך יהיה מוכן לאיסוף אחרי השעה 16:00.

בזמן המיועד, בעודי כבר בנסיעה לחנות, דניאל שוב התקשר אלי, התנצל ואמר שיש להם חוסר ושהוא לא יוכל לספק לי את המסך.

הוא נשמע מאוד רציני, לקח אחריות, הודעה בטעות וכו... אבל שום דבר לא ישנה את העובדה שהם לקחו לי כסף ב25 לאוקטובר על מוצר שלא היה להם במלאי, גרמו לי לחכות שבועיים וחצי בשביל לקבל את המוצר, רק בשביל לאכזב אותי בסופו של דבר.

ישבתי שבועיים וחצי בלי ציוד קריטי שאני צריך לצורך העבודה שלי בלי סיבה. האנשים שעובדים עושים רושם של אנשים רציניים, אכפתיים, ומקצועיים - אבל כחברה הם כישלון מאכזב במיוחד.

לרוב אני לא כותב ביקורות שליליות, אבל חשוב שתדעו שהחברה הזאת היא לא חברה אמינה.
תגובת החנות:
טימור שלום רב,

צר לנו שאתה חש כפי שאתה מתאר.

במקרה הנ"ל המוצר שהזמנת באתר האינטרנט שלנו לא היה במלאי ודאגנו להתקשר אליך מיד לאחר מכן כדי לעדכן אותך על כך, לרבות מועד הגעה צפוי של המוצר לארץ (8 לחודש).
הגעת המוצר לארץ התעכבה במספר ימים וכאשר יצרת קשר עם החנות, מנהל החנות הסביר לך שזה אכן המצב.
במהלך השיחה עם מנהל החנות נאמר לך שצפי המועד המעודכן להגעת המוצר שהזמנת יהיה ה-11/11 וברגע שהמוצר יגיע יצרו איתך קשר כדי שתגיע לאסוף את המוצר מסניף נתניה כדי לחסוך עיכובים נוספים ועלויות דמי משלוח.

לבסוף המשלוח הגיע אל המחסנים רק ב-12/11 ונאמר לך להגיע לאחר השעה 16:00 על מנת שתוכל לקבל את המוצר מיד עם פריקת הסחורה כדי לא לגרום לעיכוב נוסף.
למרבה הצער התברר כי היו בעיות עם המשלוח שהתקבל במחסנים ועל כן מנהל החנות דאג ליצור עימך קשר טרם הגעתך לסניף כדי להודיע לך על כך ולהציע פיתרון חלופי (מסך שמחירו גבוה יותר ללא תוספת תשלום).
לבקשתך, מיד לאחר השיחה עימך בוצע זיכוי לכרטיס האשראי שלך.

ציינת בעצמך כי צוות החנות פעל בצורה הוגנת ומקצועית ועל כן אנו מקווים כי למרות חוסר הנוחות הרב שנגרם לך אתה מבין כי מדובר בעיכובים ותקלות שאינן תלויות בנו.

בכבוד רב,

צוות Wellcom

מוצר:
LG 27UL850-W
תמונת משתמש
שם:
wertzy
תאריך:
12/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מסך מחשב של אל ג'י. החנות התקשרה והודיעה ש'אזל', המודעה עלתה 'בטעות' וניסתה למכור מוצר אחר. לא קביל.
תגובת החנות:
wertzy שלום,

אנו דוגלים באמינות ושקיפות, ומציגים אך ורק מידע על מוצרים אותם אנו מוכרים בפועל.

מכורח המציאות, אנו עסק מאוד דינאמי עם מוצרים שמתעדכנים בתדירות גבוהה וקורה לעתים שמוצרים אוזלים בשל ביקוש גבוה או שפשוט נגמר המלאי שנמצא ברשותנו. אנו פועלים לעדכן זאת במערכת בהקדם האפשרי כדי שלא יווצר מצב שיוצג מוצר שכבר אזל ואין ביכולתנו לספק אותו.

במקרה הנוכחי, המסך שהזמנת אזל במקביל למועד ההזמנה ולכן דאגנו ליצור עימך קשר, לעדכן אותך על כך ולהציע לך אלטרנטיבה שבחרת לא לקבל.
בכל מקרה אנו לא מחייבים בגין עיסקה אלא לאחר אישור מול הלקוח.

בכל מקרה אנו כאן לשירותך אם תהיה מעוניין במסך אחר אותו נוכל למכור לך.

בברכה,

צוות Wellcom

מוצר:
מסך מחשב
תמונת משתמש
שם:
עידו
תאריך:
09/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות על הפנים.
עד שעונים ישר אומרים שנציג יחזור וזה לא קורה בכלל.
המחשב הגיע ללא דרייברים (דיסק דרייברים והזמנתי ללא כונן דיסקים) ואי אפשר ככה להתקין ווינדוס.
הם מבחינתם יוצאים מאחריות כי הביאו דיסק.
תגובת החנות:
עידו שלום,

צר על התחושות שלך אבל חשוב לנו לעשות סדר בדברים.

רכשת מאיתנו מחשב חדש ללא מערכת הפעלה ובחרת להתקין אותה בעצמך.

ברגע שלקוח בוחר להתקין מערכת הפעלה עם רישיון לא חוקי אי אפשר לבוא אלינו בטענות - מקווים שאתה מבין את הבעיתיות, ולכן זה לא הוגן להעביר עלינו ביקורת שלילית על כזה דבר.

בכל מקרה, אנחנו מאחלים לך שתיהנה מהמחשב החדש.

בברכה,

צוות TMS


מוצר:
מחשב בהרכבה עצמית
תמונת משתמש
שם:
אדוארד ש
תאריך:
05/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה באתר למוצר. שרות מהיר ומעולה! שירות הלקוחות המצויין ,מחירים הוגנים
שווה כל שקל
מוצר:
ddr4 8g /3200 elite plus TEAM
תמונת משתמש
שם:
einav8866
תאריך:
26/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות טוב. מחשב מעולה ויחס טוב. עונים ומסבירים ועוזרים. תודה רבה רבה. עזרת לנו מאוד.
מוצר:
מחשב גיימינג מורכב
תמונת משתמש
שם:
אביאל
תאריך:
21/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקלדת Logitech mx keys מ wellcome ואני מאוד מרוצה מהשרות. ראשית התקשרתי לוודא שהמוצר אכן לשביעות רצוני וקיבלתי מענה נהדר לשאולותיי. לאחר מיכן התקשרו לאשר שההזמנה הגיעה אליהם והיא בטיפול. תוך מספר ימים קיבלתי את המקלדת והיא אכן לשביעות רצוני.
מוצר:
Logitech MX Keys Keyboard
תמונת משתמש
שם:
Liron
תאריך:
11/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום , קניתי מחשב חדש בהרכבה עצמית מהחברה פה , התעסקתי עם בחור בשם ולאד שהיה אחלה גבר ועזר לי לסדר טעות שעשיתי
לקח בפועל 8 ימים בדיוק למחשב להגיע ללא שישי שבת , הכרטיס מסך לא הורכב מסיבה כלשהיא, הייתי צריך להרכיב בעצמי, אלא אם זה הנהלים ואני לא מודע לזה.
אני מאוד שמח מההזמנה וההרכבה עשיתי אצל TMS ואם במקרה אצטרך משהו בעתיד אדע לאן לפנות!

5/5 ממליץ בחום !!
מוצר:
מחשב גיימינג במפרט עצמי
תמונת משתמש
שם:
Guy
תאריך:
11/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי Noblechairs HERO Gaming Chair Black/Gold מ TMS בנתניה וקיבלתי שירות ומשלוח מהיר אפילו יותר ממה שציפיתי!
ללא ספק אזמין משם שוב ותודה רבה לכם על השירות האדיב אפילו בימים אלה של הקורונה
מוצר:
Noblechairs HERO Gaming Chair Black/Gold
תמונת משתמש
שם:
נעם
תאריך:
08/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הם ממש נהדרים ! הזמנתי מהם בפעם השנייה - והם תמיד גם יוצרים קשר, מוודאים את ההזמנה, מחליפים דברים לפי הצורך, ופועלים ממש מהר. שלא לדבר על המחירים המצויינים שלהם.
מומלץ מומלץ מומלץ
מוצר:
ספק כוח gigabyte PSU 700W PFC bronze 80 modular, מעבד Intel celeron G
תמונת משתמש
שם:
Shaul
תאריך:
06/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
5/5-, ממש כך, רכשתי מחשב בהרכבה אישית לאחר שיחה עם נציג רשמי שלהם בפורום שבו הם נמצאים והמלצה שלו! (כנראה יש להם הסכם עם הפורום כי מותר להרכיב מפרטים בעיקר משם ומחנות נוספת, לא משום מקום אחר).
המחשב עובד בסדר חוץ משני בעיות שהתגלו כשבוע לאחר שהתחלתי להשתמש בו, בעיה ראשונה זה שהעכבר מאט לעיתים קרובות מאוד וממש נתקע וזה מציק, בעיה אציין שהעכבר עובד נהדר במחשב אחר, שלחתי את המחשב אליהם עם העכבר והם אומרים שהם לא מצאו כלום.
בעיה שניה זה שהמחשב שהוא חזק ומיועד למשחקים לא מריץ משחקים טוב וכל דקה לפחות יש איזו תקיעה של שניה במשחק, דבר שבגינו גם שלחתי את המחשב למעבדה פעם נוספת והוא היה שם 3 שבועות והם שוב פעם אומרים שהם לא מוצאים כלום, מבירור איתם הם בדקו רק FPS שזה פשוט חוסר מקצועיות, כי גם לא התלוננתי על בעיות בFPS וגם שזה לא הדבר היחיד שמשפיע על התקיעות, חשוב יותר לבדוק FRAMETIME.
במסך שרכשתי (שנציג די המליץ עליו כי הוא תומך בFreeSync) אני לא מצליח להפעיל FreeSync וכשפניתי אליהם במייל הם אמרו שFreeSync לא עובד כי זה לא מסך גיימינג, בקיצור סתירה.
בנוסף, התכוננתי להתקין כונן קשיח משלי במארז, ולא מצאתי איפה מתקינים אותו והנציג שלהם אמר לי לחפש באינטרנט (מארז לא נפוץ שבקושי יש סרטונים שמראים אותו), זה שירות גרוע כי הם עובדים עם המארז הזה ומוכרים אותו, הם אמורים לדעת דברים כאלה, או לפחות לבדוק בעצמם ולא לשלוח אותי לחפש.
היתרון בהם זה שהם זולים וההרכבה הייתה מקצועית עם סידור כבלים טוב.

לא ממליץ בכלל, כי פשוט אין אחריות על כלום.
מוצר:
מחשב גיימינג
תמונת משתמש
שם:
רמי
תאריך:
06/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו לא הפעם הראשונה שאני מזמין מהם ,חנות ליגה,מהירות ושירות מעולה
ההזמנה בוצעה ביום שישי ,והיום הגיע באופן מהיר וקל ביותר
ממליץ לכם לרכוש מהם
אחלה אנשים ואחלה צוות
יישר כח
חנות ברמה גבוה!
מומלץ!

רמי ח.
מוצר:
ANTEC MERCURY 360
תמונת משתמש
שם:
omerlevi456
תאריך:
02/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהם מחשב עם מארז שיש בו זכוכית , הזכוכית נשברה בגלל שהמארז נפל.
הזמנתי מהם זכוכית חדשה שעלותה 80 ש"ח ואחרי שבוע גם הייתה תקלה במחשב אז הבאתי את המחשב לסניף.
לא רק שהאלופים של וולקאם סידרו לי את התקלה תוך שנייה , הם גם הביאו לי את הזכוכית חינם !!!
אין על וולקאם , לא במחיר ולא בשרות.

ממליץ בחום !!!
מוצר:
מחשב
תמונת משתמש
שם:
תומר
תאריך:
25/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרכם מספר רכיבים למחשב
התייעצתי איתם לפני, ענו לי במהרה
המשלוח הגיע לאחר יומיים (שליח)
לאחר הקניה, היתה בעיה קטנה עם רכיב שהזמנתי, אך מצאתי מענה מהיר ואיכותי דרכם

בהחלט ממליץ
מוצר:
Be Quiet! SILENT BASE 801
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply