דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
Bellers

908W Bellers בלרס

מוצר זה אינו זמין כעת לרכישה
מאפייני מפתח
כיוון פתיחת דלת:
 
פתיחה רגילה (מטה)

נמצאו 4 חוות דעת על מוצר 908W Bellers בלרס

הוסף חוות דעת הוספת חוות דעת על המוצר
חוות דעת
מוצר גרוע! עשוי מפלסטיק בחלקו (הצ'ופצ'יקים שאיתם מסובבים), נשבר מהר, הלהבות גבוהות מדי, התא התחתון לא מחמם טוב ואין הסברים לגבי כל צורה מה היא עושה (זה לא מחמם עוגות וכבר נהרסו המון. בזכותו אתה לומד להעריך את המוצרים של פעם (התנור הישן עבד שנים בצורה מדהימה עד שהוא הפסיק לחמם ואז קנינו חדש עם אותם בעיות). במקום בלרס ובהתחשה בתגובות הקודמות הייתי סוגר את המפעל.שורה תחתונה- תשקיעו עוד כמה שקלים או תחפשו חינם באגורה, יש הרבה סיכוי שהחינם יעבוד יותר טוב.
יתרונות
אתה לומד להעריך את המוצרים של פעם
ניטראלי
חסרונות
להבות חזקות מדי, התחתון לא מחמם טוב, אין הסברים אפילו ברשת, שירות לקוחות דפוק.
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
חוות דעת
התנור ממש גרוע, אחרי פחות משנה הצבע החיצוני מתקלף, הכפתורים נופלים. ממש לא שווה את הכסף. גם חלק מתושבות הגז הפסיקו לעבוד אחרי שנתיים
יתרונות
בקושי מצאתי יתרונות. התנור אכזבה גדולה. הוא אופה טוב. כשר הלכתית.
ניטראלי
חסרונות
צבע מתקלף, מחליד, גז לא עובד. פשוט גרוע מאד.
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
חוות דעת
ככה, התנור נמצא אצלי קצת יותר משנתיים,כבר אחרי מספר חודשים כפתורי הגז נפלו וצריך להחזיק אותם על"מ שהגז יפעל.אני כבר לא זוכר מה היה בדיוק הסיפור אבל כשפנינו לחברה אז משום מה הם לא היו מוכנים לטפל בזה..אחרי תקופה נוספת גם הצבע התחיל להתקלף מתנור... (בפחות משנה!!)ואך לא, גם תנור האפיה כרגע לא עובד..בקיצור לדעתי התנור הזה גובל בהונאה.. לא מומלץ להתקרב אליו..אולם אני חייב לציין כי שמעתי שיש לברלס דגמים מוצלחים מאוד, אבל זה בטוח לא אחד מהם...
יתרונות
התנור עובד..
ניטראלי
חסרונות
כפתורי הגז מתפרקים.
הצבע מתקלף
שרות גרוע פלוס..
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
עמוס photo
עמוס
04.12.2007
חוות דעת
יכול להיות שזה נשמע שולי - אבל בדיקת ה"שירות" של התנור גם כן חשובה. במוקדם או במאוחר תצטרכו להעזר בהם (במיוחד בתנור זה...).כשבתנור שלנו התקלקל (תוך 10 חודשים) כפתור קטן של הTIMER התקשרנו לשירות התיקונים של בלרס בירושלים - "רון אלקטרוניקה" - וביקשנו טכנאי. בפעם הראשונה אחרי שהתקשר שהוא כבר בדרך, חיכינו לו שעתיים תמימות (כמובן בשעות הבוקר, שעות העבודה) ואז נזכר שבעצם אין לו את החלק. אחר כך הוא הגיע עוד פעמיים (!!!!) עם חלק שלא מתאים לתנור (ממש "חלם"), תוך כדי ששיקר ולא סיפר שהחלק לא עובד, דבר שהתגלה רק אחר כך. בכל אופן, גם בשירות עצמו התייחסו אלינו ביחס של זלזול וחוצפה. להגיד לכם את האמת - אני די בטוח שאני לא הראשון וגם לא האחרון. אז תחשבו על זה!
יתרונות
עובד רגיל
ניטראלי
חסרונות
שירות התיקונים על הפנים. (ואל תדאגו - אתם תצטרכו להשתמש בו)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה